w124 200d *Myynnissä (04.03)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 82
- Liittynyt: To 19.04.2007 17:37
Minne pistit kuskin puoleisen jakosuotimen, itse tänään sen kanssa taistelin, mutta en saanut sitä millään sopimaan elementin alle? apukuskin puolelle menee helposti.TuomasWi kirjoitti: Etenkin kuskinpuolen jakosuotimelle oli hankala keksiä paikkaa elementtien läheltä.
ex 300 CEa-24v vm. 91
ex w201 2.6 vm.87
ex w124 200d vm.94 (hirvikolari)
ex w201 2.6 vm.87
ex w124 200d vm.94 (hirvikolari)
Mukavaa tämä hifistely
Elikkä seuraava ongelma: apukuskin puoleinen erkkasarja särkee pienellä volyymilla

Koitettu vaihtaa kanavia vahvarissa ja aina apparin puoleinen särkee.
Voisiko viallinen jakosuodin aiheuttaa moista. Erillissarjahan oli focall acces 130A ja vahvari Spl Dynamics s-2604.



Koitettu vaihtaa kanavia vahvarissa ja aina apparin puoleinen särkee.
Voisiko viallinen jakosuodin aiheuttaa moista. Erillissarjahan oli focall acces 130A ja vahvari Spl Dynamics s-2604.
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Tai sitten kaiutin jäänyt löysälle / jotain hiekkaa tms kalvolla.TuomasWi kirjoitti:Mukavaa tämä hifistelyElikkä seuraava ongelma: apukuskin puoleinen erkkasarja särkee pienellä volyymilla
![]()
Koitettu vaihtaa kanavia vahvarissa ja aina apparin puoleinen särkee.
Voisiko viallinen jakosuodin aiheuttaa moista. Erillissarjahan oli focall acces 130A ja vahvari Spl Dynamics s-2604.
Kävin siinä näppäämäs muutaman kuvan:
http://img513.imageshack.us/my.php?imag ... kaabq0.jpg
http://img515.imageshack.us/my.php?imag ... ltaun0.jpg
http://img513.imageshack.us/my.php?imag ... stafl2.jpg
Jouset odottelee asentajaa takakontissa
http://img513.imageshack.us/my.php?imag ... kaabq0.jpg
http://img515.imageshack.us/my.php?imag ... ltaun0.jpg
http://img513.imageshack.us/my.php?imag ... stafl2.jpg
Jouset odottelee asentajaa takakontissa

[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Olikos vikaa siinä jakosuotimessa.? vika voi myös olla löyhtyneissä piuhojen liitoksissa (jakosuodatin/Diskantti/kaiutin) jos ei niin sitte itse elementit voivat olla entiset.. 
ja on ihan komian näköne menopeli kunhan alkaa lipumaan oikealla korkeudella

ja on ihan komian näköne menopeli kunhan alkaa lipumaan oikealla korkeudella

Mercedes-benz c124 300ce
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
No niin nyt se sitten mullekkin kävi
Vetoakseli luultavasti poikki
Aamulla menossa töihin pysähdyin liikennevaloihin ja kun niistä lähdin niin *PAM* ja aksila poikki keskelle liikenne valoja
Eikä ees hävettäny
Eli ostetaan vetoaksila w124 200 ABS -92


Aamulla menossa töihin pysähdyin liikennevaloihin ja kun niistä lähdin niin *PAM* ja aksila poikki keskelle liikenne valoja


Eli ostetaan vetoaksila w124 200 ABS -92

[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
TuomasWi kirjoitti: Aamulla menossa töihin pysähdyin liikennevaloihin ja kun niistä lähdin niin *PAM* ja aksila poikki keskelle liikenne valojaEikä ees hävettäny
![]()
Et oo ainut jolla on joskus vetari poikennu keskelle valoristeystä

Ja kyllähä se hävetti ruveta työnteleen

[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Höpö höpö, ei hävettäny yhtään. Minkä sille voi et 200D:ssä on voimaa niin et vetarit paukkuu_Antti kirjoitti: Et oo ainut jolla on joskus vetari poikennu keskelle valoristeystä![]()
Ja kyllähä se hävetti ruveta työnteleen

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Jos haluat saada helposti erkkasarjan kiinni niin laita mielummin 4".
Tuohon 5.25" sarjaan joutuu alkuperäisiä paikkoja muokkaamaan aika paljon. Ääni toki on tuossa focalin sarjassa mielestäni tosi hyvä kun vaan saa kaiutinpaikat mahdollisimman tiiviiksi.
Tuohon 5.25" sarjaan joutuu alkuperäisiä paikkoja muokkaamaan aika paljon. Ääni toki on tuossa focalin sarjassa mielestäni tosi hyvä kun vaan saa kaiutinpaikat mahdollisimman tiiviiksi.
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
No niin vähän on tämänkin kanssa edetty.
Eli vetari vaihdettu ja H&R jouset saatu alle.
Jouset asensi Autokorjaamo Koskinen samalla säädettiin pyöränkulmat ja kallistuksenvakaajan puslat vaihdettiin. Jousien kavereiksi laitettiin 1 kumit sekä eteen, että taakse. Mielestäni ihan hyvässä asennossa kenottaa.
Ei ne ajo-ominaisuudet mielestäni ainakaan huonontuneet vaikka varoiteltiin kyllä madallusjousista ja vakioiskareiden yhdistelmästä. Alusta hieman tukevoitui, mutta ei muuttunut älyttömän kovaksi eli paikat pysyy ainakin toistaiseksi hampaissa.
Myös lampunpesimet tuli hävitettyä ja tilalle vaihdettiin reiättömät listat.
Seuraavaksi on edessä maalipinnan fiksausta, jota tämä yli 500tkm. ajettu SUOMI-auto jo kaipaakin
Kuvat ENNEN:

Ja JÄLKEEN:



Eli vetari vaihdettu ja H&R jouset saatu alle.
Jouset asensi Autokorjaamo Koskinen samalla säädettiin pyöränkulmat ja kallistuksenvakaajan puslat vaihdettiin. Jousien kavereiksi laitettiin 1 kumit sekä eteen, että taakse. Mielestäni ihan hyvässä asennossa kenottaa.

Ei ne ajo-ominaisuudet mielestäni ainakaan huonontuneet vaikka varoiteltiin kyllä madallusjousista ja vakioiskareiden yhdistelmästä. Alusta hieman tukevoitui, mutta ei muuttunut älyttömän kovaksi eli paikat pysyy ainakin toistaiseksi hampaissa.

Myös lampunpesimet tuli hävitettyä ja tilalle vaihdettiin reiättömät listat.
Seuraavaksi on edessä maalipinnan fiksausta, jota tämä yli 500tkm. ajettu SUOMI-auto jo kaipaakin


Kuvat ENNEN:

Ja JÄLKEEN:



[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Kunhan talven loskavellit alkaa kuorruttaa autosi keulaa, saatat katua edellä mainittua tekoaTuomasWi kirjoitti:Myös lampunpesimet tuli hävitettyä

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
eikä tarvii, eri asia jossei kiinnosta pestä autoa ollenkaan talvella / osaa huoltsikalla pestä laseja. Ei ne pesurit edes niitä itikoitakaan kesällä mihinkään pyyhi, kuin korkeintaan pitkin lasia että varmisti sumeneejackie kirjoitti:Kunhan talven loskavellit alkaa kuorruttaa autosi keulaa, saatat katua edellä mainittua tekoaTuomasWi kirjoitti:Myös lampunpesimet tuli hävitettyäÄläpä vaan hukkaa niitä pesureitten kilkkeitä, ne voi olla joku "tuontiautoilija" kiinnostunut ostamaan.

Itellä lähtee kans pesurit mäkeen kuhan saan uuet listat maaliin.
Ei ne ehkä ihan turhat varusteet oo, mutta ilmankin pärjää kunhan ajotyyli ei ole täysin typerä "perässäroikkuja" -tyyli.
Ei ne ehkä ihan turhat varusteet oo, mutta ilmankin pärjää kunhan ajotyyli ei ole täysin typerä "perässäroikkuja" -tyyli.
Ajossa: S202 200cdi A -00
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Menee ooteeks, mut esitettään nyt näkökantoja tästä asiasta. Kesällähän noilla ei juuri mitään virkaa olekaan, koska ei muutama itikka vielä valoja kovin paljoa himennä. Talvella suola ja kaupungissa hiekka sekoittuneena sulamisvesiin himmentää valoja todella nopeasti. Voin kertoa, että talvisin Korvenkylän ja lappeen Rannan väliä ajaessa (30 km) saa kuutostiellä pestä valot parhaimmillaan moneen kertaan. (Tossa kakkosnelosessa on kytkin, jolla lampunpesurit voi pitää pois toiminnasta tuulilasia pyyhkiessä.) Voi niitä valoja käyä tiety huoltsikallakin pesasemassa, mutta jätetään se harrastus bensa -mersuiluun, ku tolla diiselillä ei sinne huoltsikalle oo niin usein asiaa ku mitä lamppuja tartteis pestäepk kirjoitti:eikä tarvii, eri asia jossei kiinnosta pestä autoa ollenkaan talvella / osaa huoltsikalla pestä laseja. Ei ne pesurit edes niitä itikoitakaan kesällä mihinkään pyyhi, kuin korkeintaan pitkin lasia että varmisti sumenee

Tätä "perinteisten pesureitten" toimivuutta tukee myös se, että autolehtien vertailutesteissä muistetaan kyllä erikseen kiitellä, jos jostain nykyautosta vielä sellaset löytyy.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)