Pari viikkoa sitten vielä meni alas nappia painamalla mutta nyt ei enää suostu toimimaan ja pitäisi saada hattuhylly pois
Takaniskatukien lukitus.
Takaniskatukien lukitus.
Elikkä miten saa takaniskatukien lukituksen aukaistua "manuaalisesti"?
Pari viikkoa sitten vielä meni alas nappia painamalla mutta nyt ei enää suostu toimimaan ja pitäisi saada hattuhylly pois
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- j.s.lehti.
- Mersumies

Niskatukien irroitus
Kyllä minä olen irroittanut ne takaluukusta muistaakseni vetämällä sitä vipua
taakseppäin minulla on jossain niistä huolto-ohjeet mutta nyt lähde niitä
hakemaan
taakseppäin minulla on jossain niistä huolto-ohjeet mutta nyt lähde niitä
hakemaan
Push locking lever of lefthand headrest bracket bearing forward by means of a screwdriver, while simultaneosly disengaging the headrest bracket by means of ligt blows with ball of thurmb toward the rear.
Push locking lever on righthand bearing forward and disengage similar to headrest bracket described above
Push locking lever on righthand bearing forward and disengage similar to headrest bracket described above
autodidakti
niskatuet
takapenkin istuin osan alla siatsee alipaine ohjaus kuskinpuolella otat sen alipaine letkun irti siitä ja imaset niin kauan kun niskatuet vapautuu ja sit mittaat että tuleeko sinne virtaa kun painat napista auto käynnissä ja pidät nappia pohjassa 5sek niin pitäs tulla virtaa niihin johtoihin jos ei niin johdot poikki takajalkotilan maton alta yleisin paikka 
Re: niskatuet
Juu tuolta imasemalla läsähti niskatuet alas! Ei olis itellää ihan heti tullu mielee et jaksais ite imastamebe1 kirjoitti:takapenkin istuin osan alla siatsee alipaine ohjaus kuskinpuolella otat sen alipaine letkun irti siitä ja imaset niin kauan kun niskatuet vapautuu ja sit mittaat että tuleeko sinne virtaa kun painat napista auto käynnissä ja pidät nappia pohjassa 5sek niin pitäs tulla virtaa niihin johtoihin jos ei niin johdot poikki takajalkotilan maton alta yleisin paikka
Ilmeisesti sähkö puolella tuo vika kun eilen koitin vaihtaa sitä ohjaus mutikkaa mutta ei toiminu silti.. tänää en yksin saannu katottua tuleeko sähkö sinne asti mut se on pääasia että hattuhylly on nyt pois
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89