Antti A.lle nostan hattua hienosta vedosta Tosta ei sleeperi paljon parane
Peti K.lle suuri kiitos Tästä ei viihde enää paljon parane;"joko mennään ysin puolelle vai mikä on tavoite"ei tuu silleen,vaan kyllä on widdu ruuvvattava ja niin maan perusteellisesti
Ja eikö otsikon vois muuttaa,kait se oli 300D joka ajan paransi,no aivan sivuseikka,ilman tätä jutskaa olis varmaan foorumin seuranta ollu aika vähästä.
Oli näköjään laittettu kuva tosta minunkin "loistokuntoisesta"
Tuo pullistettu mersu on täältä meijän kyliltä ja omistaja ei taida kirjoitella foorumilla. Tekniikkana ahdettu 2.3 16v bensa jä kärsii voiman siirto ongelmista.
Yllytykseksi superimiehille heitän ilmoille että
; 3.5 deen kampiakseli+ sopivat kiertokanget (n.146mm) Saisi painon paremmin siirtymään taka-akselille . Tai miksei koko alakerta tuosta myllystä kustomi kkt ja männät
Ja pysyisi suomi yhä tämänkin kehityksen kärjessä.
kynsi kirjoitti:Yllytykseksi superimiehille heitän ilmoille että
; 3.5 deen kampiakseli+ sopivat kiertokanget (n.146mm) Saisi painon paremmin siirtymään taka-akselille . Tai miksei koko alakerta tuosta myllystä kustomi kkt ja männät
Ja pysyisi suomi yhä tämänkin kehityksen kärjessä.
Ps:onkohan kellään?
Ei taida olla niitä kestävimpiä mersun moottoreita tuo 3.5 litranen vakionakaan....
kynsi kirjoitti:Yllytykseksi superimiehille heitän ilmoille että
; 3.5 deen kampiakseli+ sopivat kiertokanget (n.146mm) Saisi painon paremmin siirtymään taka-akselille . Tai miksei koko alakerta tuosta myllystä kustomi kkt ja männät
Ja pysyisi suomi yhä tämänkin kehityksen kärjessä.
Ps:onkohan kellään?
Ei taida olla niitä kestävimpiä mersun moottoreita tuo 3.5 litranen vakionakaan....
~KOS~
Juu, mutta siittä tulisi stroukattu kolmilitranen (tilavuus arvoitus)
Eikö noissa 3.5 litrasissa ongelmia aiheuttanut nimenomaan nuo ylisuuret poraukset.
Malm kirjoitti:
Juu, mutta siittä tulisi stroukattu kolmilitranen (tilavuus arvoitus)
Eikö noissa 3.5 litrasissa ongelmia aiheuttanut nimenomaan nuo ylisuuret poraukset.
Ei ollut herätellä 350 dieselin ongelmista keskustelua tähän varttimailitopikkiin. Mutta rikkoutuneita 350 koneita saattaisi olla saatavilla, ja 91mm isku saattaisi passata näiden kiihdytysdieselihemmojen autoihin kuin nenä päähän.