"Ruosteeton california-auto" onkin yllättäen alkanut vähitellen kukkia, joten maalipinnan korjaus on lopultakin tehtävä. Värisävy ei ole alkuperäinen eikä mb-sävy, joten sama maalata kokonaan uusiksi. Nykyisen beigen värin tilalle tulee 473 champagner metallic, pisteosien irroitus vielä käynnissä. Vanteiksi tulee 15" 15-reikäiset, kunhan löytyy kohtuuhintaiset ET25- vanteet.


Konehuoneen puolella ei ole tarkoitus tehdä mitään erikoista, nyt kun D-Jetronic on saatu kuntoon Alppilan Autohuollossa. Automaattilaatikko pitää rempata koska luistaa jo liikaa. Laatikossa taitaa olla öljyvuotoa ja sen vuoksi ollut joskus liian vähällä öljyllä.

Tavaratilan lattia menee uusiksi, oli jännästi ruostunut haperoksi takapöntön kohdalta (onkohan sillä jotain vaikutusta?) Siellähän on erillinen lämpölevykin pöntön ja lattian välissä, mutta silti oli tullut näin pahaa jälkeä. Onneksi tähänkin paikkaan saa edullisesti korjauspaloja Saksasta.

Sisätilat on verhoiltu uudestaan jenkeissä, ja se saa pysyä toistaiseksi koska on ehjä ja suhteellisen siisti. Kojelaudan yläosaan hommasin mustan kuoren, niin on enemmän -89:n näköä. Nippeleitä olen vaihdellut uusiin vähitellen. Pähkinäpuulistat ja kromirinkulat tuuletusräppänöiden ympärille puuttuvat vielä, samoin ratti saisi olla uudempi.

Takaluukun takareuna alkoi kuplia ja paljastui että eihän siellä tervettä peltiä ole pitkään aikaan ollutkaan, vaan reilusti jotain kittiä tms. Taidan vaihtaa koko luukun jos löytyy.

Projekti etenee vähitellen miten muilta kiireiltä ehtii näpräämään.