mikä ihme autossa voi olla kun auto käy kaunista tyhjä käyntiä vapaalla,
mutta kun d:n heittää silmuun niin alkaa todella ärsyttävä tärinä..
vika vika joka tekis mieli korjata auttakaa jos tiiätte mikä vaivaa..
onko näistä coupeista menny mootorin tuki kumeja?
ce 24 täristää mitä ituja
Ongelmaan en tiedä ratkaisua, mutta päätin myös kirjoittaa samantyyppisestä tärinästä, koska aiheesta ei tunnu foorumilta oikein löytyvän asiantuntevia mielipiteitä. Lievä tärinä tuntuu mielestäni aina kun N:ltä siirtää vaihteen D:lle. Oletan sen johtuvan siitä että turbiini kuormittuu ja öljysuihku siipiä vasten aiheuttaa lievää tärinää. Entäpä jos tärinä on normaalia suurempaa, onko se merkki turbiinin loppusuorasta ? Omassani tärinää esiintyy tietyillä kierroksilla (1100 - 1400) sekä ajossa että myös N:llä, eli lähes heti kun kierrokset nostaa tyhjäkäynnistä ylöspäin. Johtuisiko turbiinista ? Turbiineja on kuulema mennyt näistä (W203 200CDI) mutta minulle ei vielä ole selvinnyt mikä niistä turbiineista ihan konkreetisesti hajoaa. Olen ymmärtänyt että korjatakin voi, eikä ole pakko vaihtaa turbiinia uuteen. Löytyisikö foorumilta ketään joka osaisi vähän selventää asiaa amatöörille ?
Voiko muuten itse vaihtaa, vai tarvitaanko erikoistyökaluja/ohjelmointia tms ?
Voiko muuten itse vaihtaa, vai tarvitaanko erikoistyökaluja/ohjelmointia tms ?
W203CDI
Sehän on öljytäytteinen se tyyny. Eli risa tyyny voi olla öljyinen ja matalampi kuin uusi. Mutta ei aina, mm. itselläni mitään päältäpäin havaittavaa vikaa ei ollut.
Muista että tyynyyn vaikuttaa moottorin lisäksi myös lisävarustelu. Kannattaa siis tilata sarjanumeron mukaan.
Muista että tyynyyn vaikuttaa moottorin lisäksi myös lisävarustelu. Kannattaa siis tilata sarjanumeron mukaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic