olis kans kiva tietää et mikäs liike niit myy edullisesti.?
remmiahdin 500 sec..??
remmiahdin 500 sec..??
oliskos jollain tietoo et minkäs kokost remmiahdint kannattais kokeilla 5.0 l koneeseen oliskos M 112 sopiva..?
olis kans kiva tietää et mikäs liike niit myy edullisesti.?
olis kans kiva tietää et mikäs liike niit myy edullisesti.?
500 sec se olla pitää..!
mutta mistä tuning palikkaa..??
mutta mistä tuning palikkaa..??
- Manu300cea24
- Mersumies

- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- Manu300cea24
- Mersumies

- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Olishan se aika raivokas, kun olis 8 senttiä leviä hammashihna pyärittämäs luolamies kompressoria. Iitonit nyt on vähä gti-hinttien säksättimiä, mutta kyllähän sekin aina turpoa parempi ratkaisu on. Kaikessa mauttomuudessaan ja värittömyydessään kenne bell:in 2.2 litrainen tupla ruuvi vois olla hyvä. Jäis vähän varaa "ratastaa" lisää josei tahdo paari riittää. 2.3 whipple tietysti 1, mutta niitä väijjyy muutenkin joka kulman takana.
So long and thanks for all the fish
iipeistä tietenki, missä olet ollut kun 2000 luku on keksitty? ysikymppisen saa unohtaa heti kättelyssä: sitä kun pyörität 2Xmoottorin kierrokset niin hyvä jotta saat sylinterit täyteen ahtamatonta ilmaa(3ahdettu tilavuus/2.5litraa sylinteritilavuus). sitä pitääs veivoottaa yli 3 kertaisesti että päästään paariin ja silloin ollaan kirkkaasti ulkona järjellisistä termisiistä hyötysuhteista ja kompuran suositelluista maksimi kierroksista.
So long and thanks for all the fish
lukaseppa viestisi, laitoin YV.viljo79 kirjoitti:onx jollain tietoo et mistäs niit sais...???
hmm... 1,84l/kierros tuottaa M112 ja sitä saa pyörittää max 12000rpm. Eli sehä riittää just ja just vajaa 4 litraselle yksin. 1bar ahtoihin tarvit mielellään kaksi kappaletta. Ruottissa Blocketissa oli kerran myytävänä 560SEC jossa tuplana M112.
Eikä toi 6/71 ole sen kummosempi laite kuin Eatonitkaan, on GMC orginal, suoralapainen Roots. Ainoastaan kuorma-autokokoa.
E:
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Jos ei huuhtelu pumpuissa riitä tuotto niin laita procharger
http://www.sporttiauto.com/tuotteet/pro ... rocharger/
http://www.sporttiauto.com/tuotteet/pro ... rocharger/
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Tässä olis aika sopivan hintainen rotrex
http://cgi.ebay.de/ROTREX-C38-71-SUPERC ... otohosting
http://cgi.ebay.de/ROTREX-C38-71-SUPERC ... otohosting
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
kyllähän siinä varmaan jonkunlaasia säätömahiksiakin on, mutta samalla se kantsii pistää koko moottorin ohjaus uuteen puuhun. Tätänykyähän on suomenkielinen foorumi kenpoardillekkin www.vems.fi muistaakseni. Pätevistä pätevin, mutta vissiin aika vaikea alullepano verrattuna mekaskirttiin. Ei kuitenkaan juttu eikä mikään linuxpartaradikaalille. Sentrifuuki tosiaan kannattaa laittaa jos haluat autoosi remmiahtimen ja turboahtimen kummankin heikkoudet. Noo, menee se nyt pieneen tilaan jos ei toki muuta hyvää sanottavaa paxtonin paskoista ole. Tuplaruuvi se on haitekkia ja päivän sana ja niitäkin on 5 litran kierrostilavuuksilla, joka varmasti kuittaa noi kompromissi ropellit.
So long and thanks for all the fish
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.ph ... y.php?id=5
siinähän ois m112 eikä oo ees kallis.
siinähän ois m112 eikä oo ees kallis.
Toi on kyllä kohtuuttoman kallis ahdin. Varsinkin kun muilta mailta ostettaessa nuo välijäähyt tulee kaupanpäälle, ja hinta on siltikin reilusti alle 1000€ uusista.
Löysin muuten yhden toisen sec:in myynnissä jossa tupla M112, ei ole edes se sama josta aikaisemmin puhuin. Näitä on siis ruotsissa ainakin kaksi kappaletta.
http://www.blocket.se/vi/14773669.htm?ca=11_s
Löysin muuten yhden toisen sec:in myynnissä jossa tupla M112, ei ole edes se sama josta aikaisemmin puhuin. Näitä on siis ruotsissa ainakin kaksi kappaletta.
http://www.blocket.se/vi/14773669.htm?ca=11_s
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
- Manu300cea24
- Mersumies

- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Sellanen opel rekord kyömy
Ei kait suomen katsastuksessa mitään valittamista ole jos vain pykälät täyttyy. Onhan niitä jenkkiromujakin niillä 6/71 GMC ahtimilla joissa tuotto on tarkotettu 7 litraisille 2t-dieseleille. tuollaisen tuotto per kierros on 6,8 litraa, elikäs 6x71c.i. Mutta onhan se kyllä iso möykky! Näitä eatoneita 4x isompi ihan fyysisestikin.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
500G
Niin olisi ajatuksena hiukan piristää 500G -2000 mallia ahtimella. Joten mitä koneeseen olisi järkevä/pakko vaihtaa jos alkaa tuollaista eatonin M112 sinne asetteleen? Autossa on nyt 300hp ja tavoitteena olis joku 450hp taso joka pitäisi olla saavutettavissa.




