
Amg E34 projekti/harraste.
Onko mahdollista että olit menossa valkeakoskelle päin eilen(perjantaina) joskus siinä puoli kolmen aikoihin?? ..Tuli meinaan vastaan tän näkönen peli mutten ehtiny kovin tarkkaan näkeen 

W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Pistin uusia kuvia keulasta päivityksen jälkeen.
http://i293.photobucket.com/albums/mm65 ... ect010.jpg
Tuli sit urheiltua taakse kaikki tuki varret uudet 8kpl ja vielä tuossa varastossa ois apurungon takakumit + perän "häränsilmät" jotka pitäs vaihtaa.
Tänään täytti yks mukava ilmastointi mies uudet "freonit" ilmastointi laitteeseen joten kelpaa ajella helteillä.
Se repsikan puolen kolina takapäästä vain jatkuu.... oisko foorumilaisilla tietoa voiko joku muu kolista monttuun ajaessa kuin iskari?? ainakin perän kiinnike kumit revenneet mutta.... ei sitä niin äkkiä niitä taka iskareita huolisi ostaa. Maksaa perkele!
http://i293.photobucket.com/albums/mm65 ... ect010.jpg
Tuli sit urheiltua taakse kaikki tuki varret uudet 8kpl ja vielä tuossa varastossa ois apurungon takakumit + perän "häränsilmät" jotka pitäs vaihtaa.
Tänään täytti yks mukava ilmastointi mies uudet "freonit" ilmastointi laitteeseen joten kelpaa ajella helteillä.
Se repsikan puolen kolina takapäästä vain jatkuu.... oisko foorumilaisilla tietoa voiko joku muu kolista monttuun ajaessa kuin iskari?? ainakin perän kiinnike kumit revenneet mutta.... ei sitä niin äkkiä niitä taka iskareita huolisi ostaa. Maksaa perkele!
Nätti onAMG e34 kirjoitti:Pistin uusia kuvia keulasta päivityksen jälkeen.
http://i293.photobucket.com/albums/mm65 ... ect010.jpg

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Toivottavsti ei vaan ole tasonsäädön iskarin alapään nivel. Omassa coupessa sekä farkussa kolkatti... tosin kummassakin eri tavallaAMG e34 kirjoitti:Se repsikan puolen kolina takapäästä vain jatkuu.... oisko foorumilaisilla tietoa voiko joku muu kolista monttuun ajaessa kuin iskari?? ainakin perän kiinnike kumit revenneet mutta.... ei sitä niin äkkiä niitä taka iskareita huolisi ostaa. Maksaa perkele!

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Joo tason säätö iskarit on autossa....Merteilin hinta amg 320c iskarille 350e kpl.
Ja acumen autosta en oo ess uskaltanut kysyä amg:n alkup iskarin hintaa.
Iskarin alapään pusla tuntuu rengas raudalla koetettuna ihan tiukalta....
Kolahdus kuuluu kun ajaa terävään reunaan tai pakuraan tiessä eli liike tapahtuu vissiin ylöspäin silloin
Ja acumen autosta en oo ess uskaltanut kysyä amg:n alkup iskarin hintaa.
Iskarin alapään pusla tuntuu rengas raudalla koetettuna ihan tiukalta....
Kolahdus kuuluu kun ajaa terävään reunaan tai pakuraan tiessä eli liike tapahtuu vissiin ylöspäin silloin

Siinä linkkiä toiseen kuvaa/sarjaan:
http://s293.photobucket.com/albums/mm65 ... ect008.jpg
http://s293.photobucket.com/albums/mm65 ... ect008.jpg
Dodii... on taas vierähtän aikaa kun viimeksi on kirjoitellut.
Autoon tehty seuraavia korjauksia tänä aikana:
-Kuskin oven sähköikkunan mekanismi vaihdettu
-kojetaulun kaiuttimet vaidettu
-sisä antenni laitettu
-ja kolinan syy perästä löydetty.... eli takaiskarin yläpäässä sisäpuolella oleva prikka ja iskarin varressa oleva kaulus jota vasten pitaisi prikan nojata.... prikka hakannut varren paskaksi ei ole enää kaulusta... kierteen loppu venähtänyt ja taittunut.
Tein radikaaleja ratkaisuja ja tilasin saksasta H&R:n comfort kit jousi+ iskari sarjan....
Se on tänään asennettu ja peräpään hydrauliikka tulpattu.
Ja päädyin tähän siksi että en halunnut ostaa "amg" iskaria joka on todellisuudessa sportline iskari 350-500e kpl kun nyt jäi koko sarja maksamaan 480e ja on muuten paljon parempi ajaa!
Autoon tehty seuraavia korjauksia tänä aikana:
-Kuskin oven sähköikkunan mekanismi vaihdettu
-kojetaulun kaiuttimet vaidettu
-sisä antenni laitettu
-ja kolinan syy perästä löydetty.... eli takaiskarin yläpäässä sisäpuolella oleva prikka ja iskarin varressa oleva kaulus jota vasten pitaisi prikan nojata.... prikka hakannut varren paskaksi ei ole enää kaulusta... kierteen loppu venähtänyt ja taittunut.
Tein radikaaleja ratkaisuja ja tilasin saksasta H&R:n comfort kit jousi+ iskari sarjan....
Se on tänään asennettu ja peräpään hydrauliikka tulpattu.
Ja päädyin tähän siksi että en halunnut ostaa "amg" iskaria joka on todellisuudessa sportline iskari 350-500e kpl kun nyt jäi koko sarja maksamaan 480e ja on muuten paljon parempi ajaa!
Käyttö autona=XC90 -2004
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
Menee lambda anturi tonne automaatti lootan kohdille just ennen katalysaattoreita jossa yhdistyy x-putkella pakosarjat toisiinsa.innoa kirjoitti:Meneekö sulla tossa lambda anturi putkiston alkupäähän heti jonneki pakosarjoje jälkee?
X-putken keskellä on lambda.
Kuis??
Käyttö autona=XC90 -2004
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
Omasta vissiin se auturi poistettu. Onkohan jotain hyötyä haettu sen poistolla?
Sen ettiskely johtuu kun kone on alkanut käymään välillä tyhjäkäynnillä huonosti, kierrokset ja öljynpaine laskee ja kone alkaa vatkaamaan eikä tunnu käyvän oikeen kaikilla. Ei aina teen niin mutta välillä esim. valoihin pysäämisessä alkaa ja tarvii itte avittaa kaasulla et kone käy kunnolla.
Sen ettiskely johtuu kun kone on alkanut käymään välillä tyhjäkäynnillä huonosti, kierrokset ja öljynpaine laskee ja kone alkaa vatkaamaan eikä tunnu käyvän oikeen kaikilla. Ei aina teen niin mutta välillä esim. valoihin pysäämisessä alkaa ja tarvii itte avittaa kaasulla et kone käy kunnolla.
C124 34 AMG -93
Onko auto KE-jetronik vai sähköruisku vehje??innoa kirjoitti:Omasta vissiin se auturi poistettu. Onkohan jotain hyötyä haettu sen poistolla?
Sen ettiskely johtuu kun kone on alkanut käymään välillä tyhjäkäynnillä huonosti, kierrokset ja öljynpaine laskee ja kone alkaa vatkaamaan eikä tunnu käyvän oikeen kaikilla. Ei aina teen niin mutta välillä esim. valoihin pysäämisessä alkaa ja tarvii itte avittaa kaasulla et kone käy kunnolla.
Mun mielipide on että ei saada mitään hyötyä siitä kun poistaa lambdan... enemmänkin haittaa oli sitten ruisku ke-jetronik tai joku muu.
Ohjain boxi tarvitsee tiedot seoksista että voi optimoida poltto aineen syöttöä..... käy varmaan ilman lambdaa koko ajan "rikkaalla".
Tyhjä käynti ongelma oli mullakin mutta poistui kun vaihdoin virranjakajan kannen+pyörijän+platina tulpat mutta jos auto on ke-jetronik niin voi olla muutakin häikkää.... bensa paineet yms.
Käyttö autona=XC90 -2004
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
Ei tos mun omas ole anturia perä murikassa...jos oikein muistan.innoa kirjoitti:virrajakajan kansi ja pyörijä vaihdettu ja taas pelittää.. Tietkö onko perässä öljy anturia?
Käyttö autona=XC90 -2004
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.