Pyryr kirjoitti:niin varmasti löytyy...kun laittaa liian kireälle niin lakkaa pyörimästä. kiristin sellaiseen kireyteen että pyörii vapaasti mutta ei tunnu yhtään välystä->koe ajo lenkki (0,5km) niin oli taas löysässä. nyt laitoin samaan kireyteen ja ruuvi&laakeri liimaa ja antaa nyt yön yli kuivaa...katotaas miten huomenna öljyt savuaa...
Tuos on kyl nyt jotain pahasti väärin, jos lakkaa pyörimästä
ite pelkäsin kans tuota lohkoon poraamista mutta oikeesti aika helppo rasti...
koneen korvakkeet auki ja vinssillä niin ylös että kone ottaa tulipeltiin, ja sitte öljypohja irti. oliskohan ollu 34pulttia om602. voin laittaa kuvia siitä paluusta. niin ja se mitta tikku on TOSI pientä putkea..
elikkä..kun oli aiemmin mainintaa kuuskolo tulpasta? niin onko kyse siitä/niistä imusarjan puolella olevista tulpista kannessa, olikohan 4 tai 5 kpl. silmällä n. 3/4unf passaava? siis turbon öljylähdölle. toinen oli moottorin perässä aika pieni kuuskolotulppa, mutta mielestäni liian pieni. ja miten suodattimen jalasta lähteville putkille, olisiko järkeä lähtö ottaa sieltä?
ESG- kirjoitti:elikkä..kun oli aiemmin mainintaa kuuskolo tulpasta? niin onko kyse siitä/niistä imusarjan puolella olevista tulpista kannessa, olikohan 4 tai 5 kpl. silmällä n. 3/4unf passaava? siis turbon öljylähdölle. toinen oli moottorin perässä aika pieni kuuskolotulppa, mutta mielestäni liian pieni. ja miten suodattimen jalasta lähteville putkille, olisiko järkeä lähtö ottaa sieltä?
Juurikin kannen takapäässä oleva "tulppa". Edestäpäin katsottuna oikeassa reunassa.