Karstan poltto
Karstan poltto
Moro,kävin toissapäivänä katsastuksessa ja päästöt 4,6-6.Auto 200cdi-00 aj.130t.Katsastaja suositteli käymään Rollen luona(vieressä).No Rolle suositteli Porvoossa käyntiä kovilla kierroksilla.Ei siinä mitään lähdin ajelulle,mut miten saa automaatilla pysymään kierrokset korkeella,meinas karata käsistä näillä keleillä.Tukkoisuutta on varmaan,on tullu ajeltua isoilla vaihteilla hissukseen ja pientä ajoa mökkikauden jälkeen.muita neuvoja jos karstan poltto ei onnistu tomaatilla.Sorry,ei tullu -D+ mieleen ku on sakukässäri.Mitä muuten tarkoittaa zuheiz-nappula ja milloin käytetään.
Viimeksi muokannut seppot, Pe 23.01.2009 16:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Karstan poltto
seppot kirjoitti:Moro,kävin toissapäivänä katsastuksessa ja päästöt 4,6-6.Auto 200cdi-00 aj.130t.Katsastaja suositteli käymään Rollen luona(vieressä).No Rolle suositteli Porvoossa käyntiä kovilla kierroksilla.Ei siinä mitään lähdin ajelulle,mut miten saa automaatilla pysymään kierrokset korkeella,meinas karata käsistä näillä keleillä.Tukkoisuutta on varmaan,on tullu ajeltua isoilla vaihteilla hissukseen ja pientä ajoa mökkikauden jälkeen.muita neuvoja jos kartan poltto ei onnistu tomaatilla.


Re: Karstan poltto
Moro,ei oo kuin D eteenpäin.kleitos kirjoitti:seppot kirjoitti:Moro,kävin toissapäivänä katsastuksessa ja päästöt 4,6-6.Auto 200cdi-00 aj.130t.Katsastaja suositteli käymään Rollen luona(vieressä).No Rolle suositteli Porvoossa käyntiä kovilla kierroksilla.Ei siinä mitään lähdin ajelulle,mut miten saa automaatilla pysymään kierrokset korkeella,meinas karata käsistä näillä keleillä.Tukkoisuutta on varmaan,on tullu ajeltua isoilla vaihteilla hissukseen ja pientä ajoa mökkikauden jälkeen.muita neuvoja jos kartan poltto ei onnistu tomaatilla.Terve! Laita vaihdekepistä 1 tai 2 päälle ja anna mennä, niin ei lähde lapasesta näilläkään keleillä
Sullahan on tossa tiptronic-vaihteisto ja vaihdekepin vieressä on + ja - merkit, näpäyttämällä sivulle miinuksen puolelle saat pienemmän vaihteen silmään ja mittaristossahan on numero, mikä vaihde on päällä.
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: Karstan poltto
Sorry,en hiffannu +ja-,systeemiä,toivottavasti ajo auttaa.seppot kirjoitti:Moro,kävin toissapäivänä katsastuksessa ja päästöt 4,6-6.Auto 200cdi-00 aj.130t.Katsastaja suositteli käymään Rollen luona(vieressä).No Rolle suositteli Porvoossa käyntiä kovilla kierroksilla.Ei siinä mitään lähdin ajelulle,mut miten saa automaatilla pysymään kierrokset korkeella,meinas karata käsistä näillä keleillä.Tukkoisuutta on varmaan,on tullu ajeltua isoilla vaihteilla hissukseen ja pientä ajoa mökkikauden jälkeen.muita neuvoja jos kartan poltto ei onnistu tomaatilla.
Re: Karstan poltto
vm.00 200cdi ajettu 460tkm ja leimassa oli K3.8.. ajelin kolmosella kierrokset punaisenrajoill 5km ja leimaan.. K 0,8 ajonjälkeenseppot kirjoitti:Moro,kävin toissapäivänä katsastuksessa ja päästöt 4,6-6.Auto 200cdi-00 aj.130t.Katsastaja suositteli käymään Rollen luona(vieressä).No Rolle suositteli Porvoossa käyntiä kovilla kierroksilla.Ei siinä mitään lähdin ajelulle,mut miten saa automaatilla pysymään kierrokset korkeella,meinas karata käsistä näillä keleillä.Tukkoisuutta on varmaan,on tullu ajeltua isoilla vaihteilla hissukseen ja pientä ajoa mökkikauden jälkeen.muita neuvoja jos karstan poltto ei onnistu tomaatilla.Sorry,ei tullu -D+ mieleen ku on sakukässäri.Mitä muuten tarkoittaa zuheiz-nappula ja milloin käytetään.
CDI:ssä on kolmivaiheinen polttoaineen syöttö.
Yhden työtahdin aikana sylinteriin syötetään kolme erikokoista annosta polttoainetta, joista viimeisen syötön funktio on polttaa karstapartikkeleja. Joten CDI:ssä ei välttämättä tarvitse vinguttaa konetta kovilla kierroksilla, vaan pitkä ajo tekee saman tehtävän.
Yhden työtahdin aikana sylinteriin syötetään kolme erikokoista annosta polttoainetta, joista viimeisen syötön funktio on polttaa karstapartikkeleja. Joten CDI:ssä ei välttämättä tarvitse vinguttaa konetta kovilla kierroksilla, vaan pitkä ajo tekee saman tehtävän.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.