vai tuleeko jotain väliin sulake tietysti mutta muuta

joka kerran kun starttaat on sulake poikki,jos laitat kestävän sulakkeen= paksu rautanaula,lämpiää pitkällä startilla johtosi, käryttää pahasti,voi polttaa verhoilun,palaa runkoon kiinni ja sitte on vähän kiire...tapani86 kirjoitti:Riittääkö kahden akun asennuksessä, että kytkee akkujen + navat suoraan toisiinsa ja maadoittaa uuden akun omalla maajohdollaan runkoon. Aikaisempi "alkuperäinen" akku saa olla maadoitettu kuten alunperinkin.
vai tuleeko jotain väliin sulake tietysti mutta muutajohtona toimii 35mm
Minulla puolestaan ollut monessa autossa Eberi, Ardic ja nyt Webasto.mwessman kirjoitti:Minulla on ollut edellisessä autossa toinen akku takaluukussa Webaston takia. Yhdistin kunnon kaapelilla plusnavat ja maan laitoin runkoon. Vetämäni pluskaapelin molempiin päihin laitoin muistaakseni 100 A sulakkeet ja koskaan ei nallit palanut. Kokeilin huvikseni startata koneen vain sillä taka-akulla ja hyvin lähti.
Niin, tuo sulakkeen sulamisaika voi olla erittäinkin hidas. Mitä suurempi virta, sitä lyhyempi aika riittää langan käräyttämiseen.mwessman kirjoitti:Minulla on ollut edellisessä autossa toinen akku takaluukussa Webaston takia. Yhdistin kunnon kaapelilla plusnavat ja maan laitoin runkoon. Vetämäni pluskaapelin molempiin päihin laitoin muistaakseni 100 A sulakkeet ja koskaan ei nallit palanut. Kokeilin huvikseni startata koneen vain sillä taka-akulla ja hyvin lähti.