Esim. mitkä jouset / iskarit kannattais laittaa alle ja jos ei osta säädettävää niin onko 40mm sellanen sopivan hillitty?!

Tuota spekulointia madalluksen suhteen helpottaisi jos kertoisit mitä rengaskokoa käytät auton alla sillä pienemmillä renkailla se madallus monesti ei kannata olla kummoinen kun taas isommat vaativat sitä enemmän. Mutta jos kyse on että pitää saada mahd kenttään auto niin se on taas asia erikseen...Archos kirjoitti:Eli jos jollain on kokemusta w210 avantgarden madaltamisesta niin infoa/kuvia kiitos.
Esim. mitkä jouset / iskarit kannattais laittaa alle ja jos ei osta säädettävää niin onko 40mm sellanen sopivan hillitty?!
Avantgardehan on tosiaan Elegancea ja Classiccia matalampi, kannattaa muuten vilasta mitkä jousikumut sulla on jousien yläpäässä, niissä on 1-4 "pykälää", joka samalla kertoo korkeuden. Meillä myös Neidillä W210 Avantgarde, vaihdoin siihen "3"-kumien tilalle "1"-kumit jousien päihin, niin on mielestäni ainakin riittävän matala käyttöautoksi.Archos kirjoitti:Eli jos jollain on kokemusta w210 avantgarden madaltamisesta niin infoa/kuvia kiitos.
Niis on ne nystyrät kyljes, ykköses yks nystyrä jne.Merbedes kirjoitti:En tiedä madaltamisesta ,mutta kysynkin miten helpoiten näkee jousikumin koon? Itsellä varmaan ykköset ku niitä ei paljoa näy jousikupissa?