penkitys.
penkitys.
Elikkäs kyseessä 300 turbodiesel automaatti... hieman laiteltu... penkissä käytin ja penkittäjä sano et pakko kakkosella pitää penkittää.... ettei se kick dauni vaihda pienempää... no 287hp läks renkailta mut vääntöjä ei saatu minkäänlaisia tai siis saatiin mut 250 nyyttonia.. mielestäni pitäis olla vähän eri luokkaa... eli viisaat sano et pitää penkittää nelosella ja vetästä kick daunin piuha irti laatikon kyljestä... ja alottaa vedättäminen 3000 kierroksen jälkeen.. ei kuulemma pitäis vaihtaa enää pienempää... liekkö näissä höpinöissä mitään perää?
En tiedä liekkö mitään perää väitteessä mut sanovat että jos sen laatikolle menevän vaijerin irrottaa nii se vaikuttaa laatikon paineisiin?Mika.T kirjoitti:Kickdownin piuha irti ja kaasuvivustolta laatikolle menevä vaijeri myös irti.
Tällöin se loota ei vaihda pienempää sen jlk kun se saa nelosen päälle.
Jos irrottaa kickdownin piuhan voi vedon aloittaa nelosella juuri sen nopeuden yläpuolelta, kun laatikko vaihtaisi kolmoselle. Tällöin ei tarvitse vaijereita irrottaa. Ainakin bensakoneella ja 722.4-laatikolla onnistui näin.Mika.T kirjoitti:Kickdownin piuha irti ja kaasuvivustolta laatikolle menevä vaijeri myös irti.
Tällöin se loota ei vaihda pienempää sen jlk kun se saa nelosen päälle.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Juu..tomant kirjoitti:Jos irrottaa kickdownin piuhan voi vedon aloittaa nelosella juuri sen nopeuden yläpuolelta, kun laatikko vaihtaisi kolmoselle. Tällöin ei tarvitse vaijereita irrottaa. Ainakin bensakoneella ja 722.4-laatikolla onnistui näin.Mika.T kirjoitti:Kickdownin piuha irti ja kaasuvivustolta laatikolle menevä vaijeri myös irti.
Tällöin se loota ei vaihda pienempää sen jlk kun se saa nelosen päälle.
tomant
Tosin vaijerin irrottamisella vedon voi alottaa noin 50kmh vauhdista. Eli selviää ne alaväännötkin.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
jaa vähänahdetusta bensakoneesta alavääntöä??Mika.T kirjoitti:Juu..tomant kirjoitti:Jos irrottaa kickdownin piuhan voi vedon aloittaa nelosella juuri sen nopeuden yläpuolelta, kun laatikko vaihtaisi kolmoselle. Tällöin ei tarvitse vaijereita irrottaa. Ainakin bensakoneella ja 722.4-laatikolla onnistui näin.Mika.T kirjoitti:Kickdownin piuha irti ja kaasuvivustolta laatikolle menevä vaijeri myös irti.
Tällöin se loota ei vaihda pienempää sen jlk kun se saa nelosen päälle.
tomant
Tosin vaijerin irrottamisella vedon voi alottaa noin 50kmh vauhdista. Eli selviää ne alaväännötkin.



Mikä bensakone se 300 turbodiesel on? ;-)laineracing kirjoitti:...jaa vähänahdetusta bensakoneesta alavääntöä??
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Se oli vain esimerkki, eiköhän Mika.T vastauksessaan viitannut topicin autoon. Sitähän sinä kommentoit.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020