Auto oli pukeilla ja jälkeen sammu ja ei käy!RATKAISTU
Lambdaa mittailin tuossa niin aluksi näytti 0.4v sitten kun kone lämpesi niin nousi pikkuhiljaa 0.8v.... rikkaalle?
eha näytti kun auto suht kylmä niin kun laitto virrat päälle n0.85v ja käynnissä 0.16v...
Se sytkäyksikön vihreen johdon päässä oleva kammenkulma anturi näytti n.750oomia... missähä tuo ite anturi sijaitsee 16v mallissa kun en sitä löytänyt vaikka kuinka kattelin!?
Ja Molemmat bensapumput tuntu pyörivän ainaski ja jännitteet normit...
eha näytti kun auto suht kylmä niin kun laitto virrat päälle n0.85v ja käynnissä 0.16v...
Se sytkäyksikön vihreen johdon päässä oleva kammenkulma anturi näytti n.750oomia... missähä tuo ite anturi sijaitsee 16v mallissa kun en sitä löytänyt vaikka kuinka kattelin!?
Ja Molemmat bensapumput tuntu pyörivän ainaski ja jännitteet normit...
Nyt ei ainakaa onnistu ku kaveri on jossaipäi suomee töissä. en löytäny mistää sitä anturin paikkaa etesatlas kirjoitti:Pystytkö vertaamaan kammen-anturia ehjään kaveris auton anturiin?Jos et ,voin mittailla omasta,eiköhän tuo lie sama.Kävi mielessä jos olis karissu paskaa kytkin koppaan ja käynnistyksen jälkeen imas tuonne anturin väliin eli menikö rikki vai oisko tullut anturin ja kehän väliin liikaa rakoa.

Noniin se anturi on mulla 230e startin ja moottorin välissä ja mittasin sen lukemaksi 930 ohmia jos nyt luin oikein ja moottori oli puolilämmin mutta ei kai tuolla ole merkitystä.Autoni myös sammuu jos otan johdon irti.Jospa se antaa vääristymää,koska toisen topikin auto kävi mutta huonoti ja anturi antoivaan väärää tietoa.
Joo sulle vaa kiitosta jo etukäteen ku jaksat seurata mun "vaivaa"! joo ymmärsin juuriki tuon että se on pulssi tyyppinen anturi. yritin jo sillo seurata sitä vihreetä johtoo kun ei ollu etes ruiskua paikallaa ni en saanu silloinkaa reittiä selville... va pitänee vielä tutkia ja tutkia toista topikkia.atlas kirjoitti:Se arvo vois laskea mulla kun jäähdyttää lisää mutta se kai antaakin saman arvon koska tuo on pulssi -eikä vastus anturi.Seuraa johtoa ruiskun alta ja se menee startin ja koneen väliin ja sormin tunsin päätepysäkin.Sama lohkohan meillä on.Huom, lue monta kertaa tuo toinen topikki ajatuksen kanssa.
Joo konehuoneen puolesta suihkin ilmaa ja ei muuta ku paluu kyllä pulputellu. oisin pajalle sen vienytki jo mutta ku iha älyttömät jonot joka pajalla.atlas kirjoitti:Eipä kai jos konehuoneen puolelta ilmaa laitat tankissa ala pulputtaa kuin paluuputkesta.Aika sissi olet kun vielä jaksat,moni ois vieny jo korjaamolle.
Oon kyl lukenu aikasen monta keskustelua näistä käyntihäröistä... alkaa jo omat keinot olla vähissä...Maanantaille sain ajan yhelle pajalle ni saa etes bensanpaineet mitattua..."toivottavasti"atlas kirjoitti:Moi! Luitko tällä aloitus sivun 230e probleemeista?Oletko muuten lukenut foorumin kaikki jutut vastaavista ongelmista?
http://www.youtube.com/watch?v=jkkpNesSkHI mikähä se tuommonen ääni nyt tuossa on? kuullostas niinku imusarjasta alta kuuluu...
- DarkDivine
- Vakiokalustoa
- Viestit: 127
- Liittynyt: Ti 23.05.2006 13:06
- Paikkakunta: Vantaa
Ei pelaa ei! ois ollu tarkotus ja kävinki siellä pajalla vaan ei joutanut ruveta tutkimaan ku muita hommia kesken... kateltiin vähä vaa pellin alta ja ja yritettii selvittää tuota melun lähdettä. oiskoha joku kiristin mennyt ja samalla pompannut jakopää hiukka?! toiselta pajalta sain ajan vasta 11 kesäkuutaatlas kirjoitti:Valkea havaita mutta minusta aivan kuin nokkaketjulla löysää.
Hei mutta jokos auto muuten pelaa?
Sanoit että tänään oli korjaamolle ollut aika!!!!!!!

ttu että on sitkee tapaus :\
kerran jäi tutun corolla samaan nalkkiin ku oli keula pukeilla päivän ja laskettiin alas eikä starttaa millään, sit hinaamalla käyntiin lopuks.. syy ei oo vieläkään selvinny..kaasari corolla oli tämä
mut tässä tapauksessa tuskin auttaa sekää :\
kerran jäi tutun corolla samaan nalkkiin ku oli keula pukeilla päivän ja laskettiin alas eikä starttaa millään, sit hinaamalla käyntiin lopuks.. syy ei oo vieläkään selvinny..kaasari corolla oli tämä

mut tässä tapauksessa tuskin auttaa sekää :\
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
autoha nyt kyllä pelaa jotenki muttei oo vetoja tallessa ja kolisee vaa... nyt katoin tuota jakopäätä tänään..
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 800#497800
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 800#497800
Nyt vaihettu jakopään hilppeet ja pelaa..."melkein"!
nyt vaan taisi käydä silleen että kun purin tuon ruutan ni käytin irti sitä potikkaa ni ei sattunut kohilleen ku kierrokset tyhjäkäynnillä yli 2000... Pitänee koettaa säädellä sitä mikäli pääsee käsiksi ku on muute hankalassa paikassa tuossa 16v koneessa...http://www.sg-motorsports.com/AFS%20Pot%20write-up.htm
nyt vaan taisi käydä silleen että kun purin tuon ruutan ni käytin irti sitä potikkaa ni ei sattunut kohilleen ku kierrokset tyhjäkäynnillä yli 2000... Pitänee koettaa säädellä sitä mikäli pääsee käsiksi ku on muute hankalassa paikassa tuossa 16v koneessa...http://www.sg-motorsports.com/AFS%20Pot%20write-up.htm