
Voihan vito....
njaa että tuolleen, kun aattelin vaan, pakettiautolla, vaikka ilman abseja ja airbageja, saa ajaa 100, jos painaa alle 1875kg... Ja Vito nyt ei niin painava ole (?), mutta tosiaan tuo matkailuautojuttu taitaa tiputtaa tuota rajoitusta? 

Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Toisesta kerrasta oppii, niin ainakin mulle kävi. 30 päivän välein 400...500 € sakko oli jo liikaa.vito500tkm kirjoitti:Kun ei vaan nyt lähtis sakkoputki päälle.
Lisää tietoa: www.skg.fi
onko tosiaan niin ettei näihin saa korjauspeltejä mistään????? ovien pintapeltejäkäänkö edes alkuperäisenä? voihan vattu... ja juuri kun aattelin ton vanhan ruosteisen transitin vaihtaa uudempaan ruosteiseen vitoon ja korjata siitä vitosta ruostevauriot...Korjauspeltejä ei saa mistään. Esim ovi maksaa 750€ tarvikkeena. Että taidanpa repiä varastosta taas pari teräshyllylevyä alas ja taitella ne vitoon . Tuleehan se silleenkin. Pelitihommien jälkeen pohjat ja uusi maali päälle. Ja kolmen vuoden päästä sama homma taas uudestaan
Tässä jo suorastaan odotan että pääsen haistelemaan sähköliiman käryä
Nykyinen Auto: C180 -99
Ex Mersut: (ne jotka muistan)
Vito 108D
200D -95
190D -89
200D -92
250D -92
Vito 108Cdi
C200D -94 Elegance
200D -93
C200 Cdi -99
A170 Cdi -99
C200D -93
300D -87
190D -91
Ex Mersut: (ne jotka muistan)
Vito 108D
200D -95
190D -89
200D -92
250D -92
Vito 108Cdi
C200D -94 Elegance
200D -93
C200 Cdi -99
A170 Cdi -99
C200D -93
300D -87
190D -91
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Kone taas vähän pyllyilee. No, ajetaan minkä liikkuu.
Painetta jäähdytyspuolella (korkki rikki tai pahvi) ja nostaja naputtaa.
Imasi 2L öljyä 3500km reisulla.
Syynä öljynkulutukseen taitaa olla kampikammion tuuletuksen suodatin joka menee tukkoon.
Pilitema malleilla saa siis heittää vesilintua.
Se kun näkee vähäänkään öljysumua niin on jo tukossa.
Joku ihan toisen tyyppinen suodatin pitäis kötöstää paikalleen.
Sillon kun suodatin hengittää kunnolla niin ei syö öljyä.
Norjan vuoristossa havaittu myös pientä(ja välillä isompaakin) kytkimen luistoa.
Varovainen saa olla ettei kitkapinnat pala levystä.
Vai eikö tämä ralliauto ollutkaan
hö
Kulutus nätissä maantieajossa(90-110kmh) 7L/100km.
Reippaamalla ajolla (120-160kmh) 8-10L/100km.
160kmh tasanopeuksissa ahtoa alkaa olla kilon pintaan.
Kehä III nurkissa imeskelee kaasujalasta riippuen 10-14L/100km.
Alustaa vois yrittää hieroa paremmaksi.
Jos jollain V-mallin ilmajouset joutilaana niin laittaa yv:tä tulemaan.
Painetta jäähdytyspuolella (korkki rikki tai pahvi) ja nostaja naputtaa.
Imasi 2L öljyä 3500km reisulla.
Syynä öljynkulutukseen taitaa olla kampikammion tuuletuksen suodatin joka menee tukkoon.
Pilitema malleilla saa siis heittää vesilintua.
Se kun näkee vähäänkään öljysumua niin on jo tukossa.
Joku ihan toisen tyyppinen suodatin pitäis kötöstää paikalleen.
Sillon kun suodatin hengittää kunnolla niin ei syö öljyä.
Norjan vuoristossa havaittu myös pientä(ja välillä isompaakin) kytkimen luistoa.
Varovainen saa olla ettei kitkapinnat pala levystä.
Vai eikö tämä ralliauto ollutkaan

Kulutus nätissä maantieajossa(90-110kmh) 7L/100km.
Reippaamalla ajolla (120-160kmh) 8-10L/100km.
160kmh tasanopeuksissa ahtoa alkaa olla kilon pintaan.
Kehä III nurkissa imeskelee kaasujalasta riippuen 10-14L/100km.
Alustaa vois yrittää hieroa paremmaksi.
Jos jollain V-mallin ilmajouset joutilaana niin laittaa yv:tä tulemaan.
No tuo painehan sen vielä varmistaa, että varmasti on kannentiiviste, joka (kuten sanoinkin), ei kestä tai tässä tapauksessa pidä, pitkään kun ei tasopintoja plaanattu, eikä edes liimattu
Venttiilikoppa auki ja jakopään puoleisten kannenpulttien kiristys -> oireet pienenevät.

Venttiilikoppa auki ja jakopään puoleisten kannenpulttien kiristys -> oireet pienenevät.
Lisää tietoa: www.skg.fi
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Taas on 900km ajettu. Ei ole oireet pahentuneet eikä parantuneet.
Kai se ensiviikolla täytyy kannenpultteja vähän kiristää ja nostajat vaihtaa.
Taas tuli hölmöiltyä ylinopeutta. Ja punavalohan siitä sytty.
Onneksi ei sakkoa, haukut vain.
Nykyään kaksi ylinopeutta vuodessa on yhtäkuin kortti pois.
Koita tällä nyt nätisti opetella ajamaan
Kai se ensiviikolla täytyy kannenpultteja vähän kiristää ja nostajat vaihtaa.
Taas tuli hölmöiltyä ylinopeutta. Ja punavalohan siitä sytty.
Onneksi ei sakkoa, haukut vain.
Nykyään kaksi ylinopeutta vuodessa on yhtäkuin kortti pois.
Koita tällä nyt nätisti opetella ajamaan

Milloinkas se noin julmaksi on muuttunutvito500tkm kirjoitti:Nykyään kaksi ylinopeutta vuodessa on yhtäkuin kortti pois. Koita tällä nyt nätisti opetella ajamaan


Lähteehän se kerrastakin

Lisää tietoa: www.skg.fi
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
on se kyllä hurjan näköistä touhua tuolla avk:lla kun ne noilla trukeilla noita nostelee. itse kun aikoinaan ostin sieltä ekan kolariauton niin huulipyöreänä katoin ku sitä tuotiin trukilla traileriin.
tuo taitaa olla jo ehdollinen korjaus?
tuo taitaa olla jo ehdollinen korjaus?
Nykyinen Auto: C180 -99
Ex Mersut: (ne jotka muistan)
Vito 108D
200D -95
190D -89
200D -92
250D -92
Vito 108Cdi
C200D -94 Elegance
200D -93
C200 Cdi -99
A170 Cdi -99
C200D -93
300D -87
190D -91
Ex Mersut: (ne jotka muistan)
Vito 108D
200D -95
190D -89
200D -92
250D -92
Vito 108Cdi
C200D -94 Elegance
200D -93
C200 Cdi -99
A170 Cdi -99
C200D -93
300D -87
190D -91
Onko tuo Corttiina tuolla taustalla?
http://i108.photobucket.com/albums/n13/ ... IM9280.jpg
http://i108.photobucket.com/albums/n13/ ... IM9280.jpg
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
.
Silläkeinon
Kunhan saat kursittua kasaan, niin alahan opetella tietä tänne kehitysalueelle päin.
Kyllä se saadaan täällä taas rikki uudestaan...
Noissa on vähän tavallista paremmat suuttimet vakiona, voisi kokeilla ihan että mitä lähtee "pelkällä" lastullakin.
..Niin pääset tunnelmaan.
Silläkeinon
Kunhan saat kursittua kasaan, niin alahan opetella tietä tänne kehitysalueelle päin.
Kyllä se saadaan täällä taas rikki uudestaan...

Noissa on vähän tavallista paremmat suuttimet vakiona, voisi kokeilla ihan että mitä lähtee "pelkällä" lastullakin.
..Niin pääset tunnelmaan.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Takaveto on talvellakin hieman tällainen joten varovaisuutta..
http://img190.imageshack.us/i/vitoslipperyz.mp4/

111CDI... ;)
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Minkäslaisia vääntöjä viton automaattivaihteisto kestää, 500Nm?
Onko laatikoita useampaa eri mallia? Paljonko vahvistetut laatikot kestää?
Sekin kiinnostaa että onnistuuko sutimisenestoa/ajonvakautusta pois kytkemään mitenkään järkevästi.
Siis kokonaan, nopeudesta riippumatta.
Ei taida mersun testerilläkään onnistua muuttamaan auton asetuksia
Onko laatikoita useampaa eri mallia? Paljonko vahvistetut laatikot kestää?
Sekin kiinnostaa että onnistuuko sutimisenestoa/ajonvakautusta pois kytkemään mitenkään järkevästi.
Siis kokonaan, nopeudesta riippumatta.
Ei taida mersun testerilläkään onnistua muuttamaan auton asetuksia

jaa.. automaatti en osaa sanoa kestääkö yli 500nm vitossa?
joku toinen osaa varmaan kertoa noista automaateista.
Tuon luistoneston voi poistaa kokonaan ennen starttia, mutta mutta. silloin abs, bas ym himmelit.. on pois pelistä . Hurja ajettava sateella, lumella tai jos tykkää pitkistä liuista on ns. roll mode. Joten kannattaa vakaasti miettiä milloin on pois päältä
Starilla voi kyllä aika lailla muokata auton ominaisuuksia, mutta pitää olla vissiin samalla yhteys tuonne päämajaan
joku toinen osaa varmaan kertoa noista automaateista.
Tuon luistoneston voi poistaa kokonaan ennen starttia, mutta mutta. silloin abs, bas ym himmelit.. on pois pelistä . Hurja ajettava sateella, lumella tai jos tykkää pitkistä liuista on ns. roll mode. Joten kannattaa vakaasti miettiä milloin on pois päältä

Starilla voi kyllä aika lailla muokata auton ominaisuuksia, mutta pitää olla vissiin samalla yhteys tuonne päämajaan

111CDI... ;)
.
Automaatit näyttäisi kestävän enemmän kun man.
Siekkisellä vahvistettuna sitten vaan lisää...
Järkiään noissa on yli 500nm, ei vielä sillä tasolla kovin kummallisia vaivoja, kaikki riippuu tekniikan kunnosta.
Jos kovin alkaa luistamaan, niin ohjelma huomioi sen ja napsauttaa vikatilan päälle, joten jos meinaa saada särkymään, niin siihen kyllä jo vaaditaan....kovan luonteen lisäksi tavallista karskimpaa piittaamattomuutta kaikista vihjeistä.
Staaristakin on toivottavasti kohta jo kokemusta.
Rahat kyllä tuntuu menneen perille...muttei se englannissa näköjään mitään päinseiniäjuoksukiirettä näytä aiheuttavan...no, jospa nyt kuiteski joskus...
Niinkuin purde kirjoitteli, se luistoneston kanssa temppuilu voi tuntua hienolta idealta noin ideana, mutta ihan omasta kokemuksestakin, niin parempi vaan olla päällä......
Automaatit näyttäisi kestävän enemmän kun man.
Siekkisellä vahvistettuna sitten vaan lisää...
Järkiään noissa on yli 500nm, ei vielä sillä tasolla kovin kummallisia vaivoja, kaikki riippuu tekniikan kunnosta.
Jos kovin alkaa luistamaan, niin ohjelma huomioi sen ja napsauttaa vikatilan päälle, joten jos meinaa saada särkymään, niin siihen kyllä jo vaaditaan....kovan luonteen lisäksi tavallista karskimpaa piittaamattomuutta kaikista vihjeistä.
Staaristakin on toivottavasti kohta jo kokemusta.
Rahat kyllä tuntuu menneen perille...muttei se englannissa näköjään mitään päinseiniäjuoksukiirettä näytä aiheuttavan...no, jospa nyt kuiteski joskus...
Niinkuin purde kirjoitteli, se luistoneston kanssa temppuilu voi tuntua hienolta idealta noin ideana, mutta ihan omasta kokemuksestakin, niin parempi vaan olla päällä......
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
onkos tämä uuskoppanen takaveto vito yhtään parempi edeltäjäänsä verrattuna laadullisesti? onkohan näihin Cdi:hin konepuolelle tullut muutoksia tuohon suutinongelmaan? vito kuumetta kun vähän pukkaa mut yhden kanssa aikoinaan tapeltu noiden suuttimien kanssa niin vähän laimentaa innostusta Cdi:tä kohtaan.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
samip kirjoitti:onkos tämä uuskoppanen takaveto vito yhtään parempi edeltäjäänsä verrattuna laadullisesti? onkohan näihin Cdi:hin konepuolelle tullut muutoksia tuohon suutinongelmaan? vito kuumetta kun vähän pukkaa mut yhden kanssa aikoinaan tapeltu noiden suuttimien kanssa niin vähän laimentaa innostusta Cdi:tä kohtaan.
Maku asia mitä halajaa, mutta uudempi mielestäni monella tapaa parempi. Uudempi koppaista takavetoa -04 eteenpäin ja nelikkonakin sitä saa, muistaakseni -07 vuodesta eteenpäin piezo-suuttimet vitoissa, toiminta nopeampaa ja tarkempaa kuin vanhemmilla suuttimilla, hieman parempi hyötysuhde. piezon kestävyydestä ei mulla tietoa?
Luulisin et nuokin suutin huollot vähenee kun suodattimet vaihdettu ajallaan ja moottorilämmöt tasaantunu ennen rajumpaa kaasupolkimen käyttöä, ainakin pienentää riskiä...? toki noita suuttimia menee muutenkin, ne vaan kuluu ja rupee vuotaa tai halkee.. onneksi noita pystyy myös huoltamaan ellei suutinrunko ole halki.
kyllä pääsääntöisesti moottori on todella luotettava näissäkin kulkineissa.
Jos suuttimia tarvii availla tai vaihtaa suosittelen ammattilaisen laittavan nuokin paikoilleen, ellei tarkalleen tiedä mitä on tekemässä.
foorumilla asiasta hakutoiminnolla.
Rohkeesti vaan kaupoille hankkimaan uusi perheenjäsen...

111CDI... ;)
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
itse suuttimissa ei mulla ollut mitään vikaa aikoinaan tossa 108Cdi:ssä mutta ne pohja tiivisteet vuosi ja sit kun niitä suuttimia alettiin irroittaan meni suuttimen kiinnityspulttia poikki ja yhden pultin reiästäkin tuli nestettä eli kansi oli halki sieltä jengan pohjalta... alkoi siinä vaiheessa hieman kirosanoja nousta pintaan että tämmösiäkö nää vitot sitten onkin.purde kirjoitti:samip kirjoitti:onkos tämä uuskoppanen takaveto vito yhtään parempi edeltäjäänsä verrattuna laadullisesti? onkohan näihin Cdi:hin konepuolelle tullut muutoksia tuohon suutinongelmaan? vito kuumetta kun vähän pukkaa mut yhden kanssa aikoinaan tapeltu noiden suuttimien kanssa niin vähän laimentaa innostusta Cdi:tä kohtaan.
Maku asia mitä halajaa, mutta uudempi mielestäni monella tapaa parempi. Uudempi koppaista takavetoa -04 eteenpäin ja nelikkonakin sitä saa, muistaakseni -07 vuodesta eteenpäin piezo-suuttimet vitoissa, toiminta nopeampaa ja tarkempaa kuin vanhemmilla suuttimilla, hieman parempi hyötysuhde. piezon kestävyydestä ei mulla tietoa?
Luulisin et nuokin suutin huollot vähenee kun suodattimet vaihdettu ajallaan ja moottorilämmöt tasaantunu ennen rajumpaa kaasupolkimen käyttöä, ainakin pienentää riskiä...? toki noita suuttimia menee muutenkin, ne vaan kuluu ja rupee vuotaa tai halkee.. onneksi noita pystyy myös huoltamaan ellei suutinrunko ole halki.
kyllä pääsääntöisesti moottori on todella luotettava näissäkin kulkineissa.
Jos suuttimia tarvii availla tai vaihtaa suosittelen ammattilaisen laittavan nuokin paikoilleen, ellei tarkalleen tiedä mitä on tekemässä.
foorumilla asiasta hakutoiminnolla.
Rohkeesti vaan kaupoille hankkimaan uusi perheenjäsen...
asentaja vaan siinä remontin tiimellyksessä kertoi että kyllä nää on kaikki vähän tällaisia, vähällä kuulemma pääsin kun kaikki suuttimet sentään lähti ehjänä irti.
remontin jälkeen jäi vielä tunne että niistä suuttimista ei vieläkään tullut ihan tiiviitä, tai sit siellä poteroissa kärysi vanha vuotanut töhnä. auto tuli sen jälkeen melko pian hävitettyä liikkeeseen joten ei oo tietoa kuinka pitkään sillä pääsi ennen kansiremonttia. paskan maku jäi kuitenkin suuhun Cdi-Vitosta.
jos uudessa mallissa on tuo suuttimen kiinnitys parempi ja ne tiivisteet ei oo kulutustavaraa, eikä koppa ruostu näin herkästi niin se on jo sitten harkinnan arvoinen hankinta.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Räiks räiks räiks....
Lähtihän se sähköpimpelipompelivito käyntiin
http://www.youtube.com/watch?v=eL28Tr0o4sU
Alussa puristukset kateissa. Lopulta pytty kerrallaan heräsi käyntiin.
Aika raaka ääni alussa
Ei puutu enää kuin pykälät automaattivaihteistosta.
Öljyä ilmeisesti tullut sen verran ulos että laatikkossa ei paineet nouse.
Nyt täytyis selvittää että mikä öljy ja miten öljymäärä tarkastetaan.
Konehuoneessa tikkuputki jonka päässä tulppa jossa lukee " mb workshop only"
Lähtihän se sähköpimpelipompelivito käyntiin

http://www.youtube.com/watch?v=eL28Tr0o4sU
Alussa puristukset kateissa. Lopulta pytty kerrallaan heräsi käyntiin.
Aika raaka ääni alussa

Ei puutu enää kuin pykälät automaattivaihteistosta.
Öljyä ilmeisesti tullut sen verran ulos että laatikkossa ei paineet nouse.
Nyt täytyis selvittää että mikä öljy ja miten öljymäärä tarkastetaan.
Konehuoneessa tikkuputki jonka päässä tulppa jossa lukee " mb workshop only"

jos sulla on siellä verstaalla paineilmavinku niin aja tuosta tuo mb pois, sitten eiole enää ongelmaavito500tkm kirjoitti:" mb workshop only"

Noissa laatikoissa ei taida olla mitään ylätulppaan asti täyttöhommelia

Lisää tietoa: www.skg.fi
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Ei ainakaan koriltaan tuntuisi paljoa olevan tapahtunut. Pahasti tuntuisi ruostuvan tämäkin.samip kirjoitti:onkos tämä uuskoppanen takaveto vito yhtään parempi edeltäjäänsä verrattuna laadullisesti?
Siinä V6 Vitossa on käsitykseni mukaan sama loota kuin 400CDI:ssä. Ihan hienosti tuollainen liikkuu DPF:n poistolla ja lastulla (~300hv). Omaan kaappiin verrattuna tuntui mopolta, mutta se voi johtua tietysti siitäkin ettei tarvinnut pitää peltoreita päässä...

-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Luulisin että kestää vääntöä jotain 450-500Nm. 120cdi:n laatikko on ihan eri planeetalta, ei ole osunut vielä silmiin projektia missä olisi laatikko antautunut. Kestää varmasti yli 700Nm.vito500tkm kirjoitti:Minkäslaisia vääntöjä viton automaattivaihteisto kestää, 500Nm?
Onko laatikoita useampaa eri mallia? Paljonko vahvistetut laatikot kestää?
Sekin kiinnostaa että onnistuuko sutimisenestoa/ajonvakautusta pois kytkemään mitenkään järkevästi.
Siis kokonaan, nopeudesta riippumatta.
Ei taida mersun testerilläkään onnistua muuttamaan auton asetuksia
Sanoppa sinä Viton laatikkoon perehtyneenä kuluuko tuosta vaihteensiirtäjästä tuo "shifting dog" kun tuolla toisella foorumilla oli joku sen vaihtanut omaansa vaihteensiirron huonon toiminnan vuoksi. Käsittääkseni tuolla sinun auton laatikollasi oli ajettu jo melkoinen taival joten sen perusteella voinee sanoa onko tuo osa oikeasti kovin kuluva osa.vito500tkm kirjoitti:Nyt innostuin laatikon arvoitusta purkamaan.
Laitetaan kuvia näkösälle jos joku toinenkin viton kanssa taistelia innostuu joskus laatikkoa purkamaan.
Ensin irrotin laatikon päällä olevan vaihteensiirtoakselin.
Yläpuolelta laipan neljä pulttia pois.
Ruuvarilla kampeamalla laippa nousi ylös ja akselin sai nostettua pois.
Omassani 2:sen ja 4:sen päälle meno varsinkin kylmänä hieman epävarmaa... ja aion kyllä vielä vaihtaa öljyt ja vaijerit ensin mutta jos ei niistä ole apua niin kiinnostaisi tietää onko noiden jälkeen seuraava vaihdettava osa tuo siirtäjän osa. Vaiko koko loota... autossa tosin vasta 230tkm mittarissa joten ei haluaisi uskoa että niihin kilsoihin 108d:n getrac olisi remontin tarpeessa.
kiitos jo etukäteen![/i]
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Empäs ole osaa tutkinut.
Minulta löytyis varastosta lähes uusi vaihteensiirtohässäkkä laatikon sisälle.
Siis se osa joka tulee laatikon päältä sinne sisälle.
Laita yv:tä jos osa kiinnostaa.
Vanha vito on nyt myyty.
Että nyt tästä eteenpäin sitten tapellaan uuden vitoprojektin kanssa.
Autoa parsitaan pikkuhiljaa kasaan. Sen mukaan miten rahaa on.
Minulta löytyis varastosta lähes uusi vaihteensiirtohässäkkä laatikon sisälle.
Siis se osa joka tulee laatikon päältä sinne sisälle.
Laita yv:tä jos osa kiinnostaa.
Vanha vito on nyt myyty.
Että nyt tästä eteenpäin sitten tapellaan uuden vitoprojektin kanssa.
Autoa parsitaan pikkuhiljaa kasaan. Sen mukaan miten rahaa on.