jotenki samaa asiaa epäilen itekki. toki sen sitte kymmenen vuoden päästä vois ehkä ostaakki, siihen mennessä on nähny sitten senki että kestääkö ko automalli. saa muut siihen mennessä tutkia, millaisia lastentauteja siitä löytyy.DB605A kirjoitti:Juha1 ja Rumilus taitaa olla et uudemmissa W211 omistajan kohdalla useammin on joku muu mitä kuskin penkillä istuessa tavataan kun papereita ruvetaan tavailemaan.Ostetaan auto mihin just rahat riittää ja kun eka ongelma tulee kohdalle,niin siihen sitten homma loppuu ellei iskä pelasta ja auta.Pitää kumminkin muistaa et 10v päästä nää on ihan normi kamaa.Pystytukat veivaa näitä tietsikan kanssa kuntoon takapihalla et heilahtaa.Näin se vain menee.Niin on käynyt ennenkin ja käy nytkin.


mut paljonkohan se C111:llä varustettu satakaksnelonen sitte kulkis vaikka sen koneen sieltä saksan museosta saiski hälyttimiä vältellen varastettua, taitaa tuossa lankussa kuiten tuo ilmanvastusarvo olla "hieman" suurempi kuin kokeiluversion kiilassa..?