
W123 230E automaatti ei vaihda isommalle..
W123 230E automaatti ei vaihda isommalle..
Apua kaivataan! Mikähän tuota laatikkoa vaivaa? Toimii vain pakki ja 1-vaihde.
Öljyt ja suodatin on vaihdettu.. Vika ei ainakaan ole missään säädöissä. Käyköhän tuohon w124 200d:stä automaattiloota?

Vai P?Teppo L kirjoitti:onhan siellä laatikossaa varmasti tarpeeksi öljyä? mitattiin muistaakseni tyhjäkäynnillä vaihdekepin ollessa d asennossa! itellä hävisi joskus w123 automaatista vaihteita koska modulaattori oli rikki ja veti sitä kautta automaatti öljyä moottoriin
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Kyllä. P -asennossa auton ollessa käynnissä. Käyntilämpöisenä mittatikun rajojen mukaan, kylmänä oljypinta saa ylettyä 12mm alarajan alapuolelle.Harri126 kirjoitti:Vai P?Teppo L kirjoitti:onhan siellä laatikossaa varmasti tarpeeksi öljyä? mitattiin muistaakseni tyhjäkäynnillä vaihdekepin ollessa d asennossa! itellä hävisi joskus w123 automaatista vaihteita koska modulaattori oli rikki ja veti sitä kautta automaatti öljyä moottoriin
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Tekee tuota jos laatikolle ei mene alipainetta. Luulee että kaasu on pohjassa koko ajan ja pitää pakko ykköstä päällä. Kokemuksesta kerron, itsellä oli alipainemodulaattorille menevä letku irti
.
Kyl se vaihtaa kakkoselle kun ajat kierrokset tappiin, kokeilin omalla W126 280 SE:llä kun vika oli päällä.

Kyl se vaihtaa kakkoselle kun ajat kierrokset tappiin, kokeilin omalla W126 280 SE:llä kun vika oli päällä.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Nyt on vaihdettu 722.4 loota paikalleen ja olihan siinä tekemistä, mutta hyvin toimii!
- Piti muokata laatikon kannatinrautaa
- Kardaanin laippa piti vaihtaa ex lootasta
- Lauhduttimen putket piti vaihtaa w124:sesta
- Sähköjohtoja ja liittimiä piti muokata
- öljytikun putkea sai väännellä ja käännellä
- Vaijerille piti tehdä vivusto
Koko homma onnistui ihan näppärästi, eikä ollut monttua tai nosturia eli auto piti tunkkailla sorapihalla pystyyn..

- Piti muokata laatikon kannatinrautaa
- Kardaanin laippa piti vaihtaa ex lootasta
- Lauhduttimen putket piti vaihtaa w124:sesta
- Sähköjohtoja ja liittimiä piti muokata
- öljytikun putkea sai väännellä ja käännellä
- Vaijerille piti tehdä vivusto
Koko homma onnistui ihan näppärästi, eikä ollut monttua tai nosturia eli auto piti tunkkailla sorapihalla pystyyn..
