vesipumpun vaihto w201:seen
vesipumpun vaihto w201:seen
eli kuinkas iso homma olis vaihtaa vesipumppu...
auto on 2,6 sportline..
vm-90
olen kysellyt muutamista huoltamoista, niin kaikissa sanottu ohje ajaksi 5 tuntia..
pitääkö paikkansa.. ku näyttäs että siellä olis ihan "hyvin" tilaa.
auto on 2,6 sportline..
vm-90
olen kysellyt muutamista huoltamoista, niin kaikissa sanottu ohje ajaksi 5 tuntia..
pitääkö paikkansa.. ku näyttäs että siellä olis ihan "hyvin" tilaa.
Kyllähän se aika työläs homma on.
Joutuu purkamaan jonkin verran edestä tavaraa pois, vesipumppu imusarjan alla, pari pulttia aika hankalassa paikassa!
nimim. viisi vuotta sitten vaihtanut ja nyt pitäis vaihtaa uudestaan kun rupes taas ulisemaan!
Pumpun kävin hakemassa motonetista, topran merkkinen, saa nähä kauanko kestää!!
Joutuu purkamaan jonkin verran edestä tavaraa pois, vesipumppu imusarjan alla, pari pulttia aika hankalassa paikassa!
nimim. viisi vuotta sitten vaihtanut ja nyt pitäis vaihtaa uudestaan kun rupes taas ulisemaan!
Pumpun kävin hakemassa motonetista, topran merkkinen, saa nähä kauanko kestää!!
W220 500 -01
CLK 320 -00
SL500 -92 kesälelu
Ex 300ce24 -92
ex 260E -91
CLK 320 -00
SL500 -92 kesälelu
Ex 300ce24 -92
ex 260E -91
minä jo pelästyin, että pitääkö mersun jäähdytysjärjestelmä ilmata jotenkin erikoisesti, mutta ihan perus juttuhan tuo näyttää olevan...
pitäis vähän huoltaa putki/letkuliitoksia, kun niistä on nyt suurin osa kiinni rautalanka virityksillä
ja samalla kurkata jakajan sisälle, kun ottaa sen putken pois siitä edestä ja vaihtaa siihen tiivisteen (sekin on joku omatekemä putkihässäkkä, kun on niin patentilla kiinni siinä vesipumpussa
)
ja tod.näk. vaihtaa syyläri...
pitäis vähän huoltaa putki/letkuliitoksia, kun niistä on nyt suurin osa kiinni rautalanka virityksillä


ja tod.näk. vaihtaa syyläri...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
en tiä mikä mittarisas on vikana.. ku olen anturin vaihtanut ja termostaatti on uusi... lämmöt ei nouse mittarissa kuin 50 ateeseen...???
saako mittaristoa irti kojelaudasta muuta kuin vaihdelaatikosta irroittamalla vai onko mittariston ja vaihdelaatikon välillä jotain muuta liitosta vaijerille...????
saako mittaristoa irti kojelaudasta muuta kuin vaihdelaatikosta irroittamalla vai onko mittariston ja vaihdelaatikon välillä jotain muuta liitosta vaijerille...????
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 11
- Liittynyt: Su 15.11.2009 18:42
- Paikkakunta: Tampere
w201
Se koukku on siellä maton kulman alla... rattiakselin oikealla puolella muistaakseni...
Mutta lähtikö 201 mittari tarpeeksi ulospäin? Muistelin että vaijeri on niin pirun lyhyt ettei isompi käsi mahdu taakse. Ainakin 123 on aika tiukka varppi.
No... taaskin voin todeta että mistään en mitään tiedä mutta kunhan huutelen...
Mutta lähtikö 201 mittari tarpeeksi ulospäin? Muistelin että vaijeri on niin pirun lyhyt ettei isompi käsi mahdu taakse. Ainakin 123 on aika tiukka varppi.
No... taaskin voin todeta että mistään en mitään tiedä mutta kunhan huutelen...

MB w163 OM612
MB C124 M102 Museoon menossa
Mitsubishi Pajero OM613+722.6
EX MB w211 OM648 320cdi wannabecdiamg
EX MB w208 M112 320
EX MB w124 OM602A 250 TDT
EX Mercedes-Benz w124 OM 601 200D
EX BMW e32 750IAL
+ Many others
MB C124 M102 Museoon menossa
Mitsubishi Pajero OM613+722.6
EX MB w211 OM648 320cdi wannabecdiamg
EX MB w208 M112 320
EX MB w124 OM602A 250 TDT
EX Mercedes-Benz w124 OM 601 200D
EX BMW e32 750IAL
+ Many others
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 11
- Liittynyt: Su 15.11.2009 18:42
- Paikkakunta: Tampere
w201
Niin ja heti korjausta edelliseen... Rattiakselin VASEMMALLA puolella maton alla...
MB w163 OM612
MB C124 M102 Museoon menossa
Mitsubishi Pajero OM613+722.6
EX MB w211 OM648 320cdi wannabecdiamg
EX MB w208 M112 320
EX MB w124 OM602A 250 TDT
EX Mercedes-Benz w124 OM 601 200D
EX BMW e32 750IAL
+ Many others
MB C124 M102 Museoon menossa
Mitsubishi Pajero OM613+722.6
EX MB w211 OM648 320cdi wannabecdiamg
EX MB w208 M112 320
EX MB w124 OM602A 250 TDT
EX Mercedes-Benz w124 OM 601 200D
EX BMW e32 750IAL
+ Many others