
niin siis EI pakoputken korjailuun tarkoitettu vaan lämmön eristämiseen tarkoitettu.
Ja ruostuttaa pakosarjan puhki ihan parissa kolmessa vuodessa...Henri Junkkala kirjoitti:Niin mitä käytännön hyötyä tällasesta teippailusta nyt sitten on? Pakosatsit käy kuumempina? Pysyy lämmöt pakosatseissa eikä muualla konehuoneessa? Kertokaa tyhmälle
Henkka
Polar-autovarusteessa Laukontorilla saattoi muistaakseni olla tuota, tai vastaavaa.Mika_M kirjoitti:Onkohan suoraan Tampereelta jostain saatavilla Thermo-Tec:kiä, tuntuu olevan sen verran kallista tavaraa kumminkin, etten ala tilaamaan... ja saa sitten lisää samasta paikasta jos ei riitä....
Hyötyä tulee etenkin sellaisissa autoissa jossa imuilma otetaan konehuoneesta. Toinen hyöty tulee turboahdetuissa autoissa joissa sarjan lämmettyä ei virtaavat pakokaasut menetä lämpöä ennen ahdinta jolloin ahdin ahtaa paremmin. Ilman eristystä pakokaasu jäähtyy jonkin verran ennen ahdinta ja samalla menettää tilavuuttaan/painetta, ilmiö korostuu jos sarja on suuritilavuuksinen peltisarja= paljon jäähdyttävää pintaalaaNiin mitä käytännön hyötyä tällasesta teippailusta nyt sitten on? Pakosatsit käy kuumempina? Pysyy lämmöt pakosatseissa eikä muualla konehuoneessa? Kertokaa