

kuva-> http://kiksu.irc-galleria.net/f/images1 ... 1275187259
163mm on se isompi halkaisija ruosteen poiston jälkeen ja noin milli uraa siinä kohdassa.Easy Rider kirjoitti:Jos 123 ja 126 on sama käppäri, niin 160mm +0,2mm. 201 ja 124 yms. on 164mm +0,2mm. En tiedä onko tuo +0,2 kulumisraja (tuskin) vai sallittu mittapoikkeama uudessa osassa (tod.näk.).
Näyttäs jotta tuossa on käkkä savunnu joskus pitempäänki.
Toyota Carinan jarrulevyn saa hajotettua juuri tuohon tapaan kun on peltivanteet ruostunu kiinni levyyn ja antaa lekalla "napautuksen" vanteeseen.Petteri Kivimäki kirjoitti:Teoria: joku on joskus käsijarrun hilppeitä vaihtaessaan ollut tyytymätön tiukassa olevaan jarrulevyyn ja päättänyt edesauttaa irroittamista muutamalla tymäkällä pajavasaran iskulla..
Takalevy lon 124 423 08 12 eli 124.034 mallin takalevy.Easy Rider kirjoitti:Ei oo nuijen -93:sta uuvempien mitoista selekoa. *kirjasta kattoin 124,126 ja 201 mittoja. Niin oisikko tuossa kolomikutosessa taas 160mm käppä? Ei sitä tiijä jos ovat pienentännäki jotta saavat käyttöjarrulle lissää millejä.