CE Styling-projekti. (vuodesta 2003 => ...?)

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Juha L. kirjoitti:Kyllä noi kromilistat lähtevät ehjinä irti, eli otat jotkut terävä kärkiset pihdit tai sivuleikkurit ja pyöräytät sitä kiinnikettä 90 astetta sitten vaan kiinnike pois. Ite sain vielä kiinnikkeet ehjänä takaisikkin.
Ehjänähän nuo kiinnitysklipsitkin lähtivät, toivottavasti menevät samanlaisena myös takaisin. :D
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Juteltiin maalarimestarin kanssa että jos vähän laajennetteisiin suunniteltua maalausaluetta, kun melkein samalla vaivalla menee.....eli oliskos vielä pikavinkkejä kuinka ne katossa olevat (katon pituiset) pitkittäiset listat lähtisivät ehjänä irti?

ja kuinka kattoluukun tiiviste kannattaa suojata maalauksen ajaksi? Kokonaan purkamisessa taitaa olla aika tuhottomasti hommaa...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12808
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Juhis2000 kirjoitti:Juteltiin maalarimestarin kanssa että jos vähän laajennetteisiin suunniteltua maalausaluetta, kun melkein samalla vaivalla menee.....eli oliskos vielä pikavinkkejä kuinka ne katossa olevat (katon pituiset) pitkittäiset listat lähtisivät ehjänä irti?

ja kuinka kattoluukun tiiviste kannattaa suojata maalauksen ajaksi? Kokonaan purkamisessa taitaa olla aika tuhottomasti hommaa...

ehjänä helppo ottaa irti, pikkuhiljaa jommasta kummasta päästä jollain lastalla ottaen vaikka , kiinnikkeet kyllä menee uusiksi 100 varmasti.


ja ota se kattoluukun tiiviste suosiolla irti, ei tarvitse muistaakseni edes mitään purkaa sen takia.
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Kattolistat ja kattoluukun tiivistehän lähteekin yllättävän kivuttomasti pois, kun osaa vaan purkaa. :)
Kuva

Ei mitenniin auto on pölyssä... :oops:

Samalla innostuksen aiheena "High Fidelity"
Kuva

Kun tunnetusti ääni ei oikein kantaudu tuolta kontista, niin ajatuksena oli saada tuo subi hattuhyllyllä katkomatta mitään "tukirakenteita", mutta katsotaan nyt minkälaiseen kokoonpanoon päästään. :wink: (Kohta joku sanoo että hommaa potkivampi vahvistin ni kuuluu...mutta kokeilemisen riemuahan tässä haetaan. :wink: .)

Siiten itselleni ei ihan vielä auennut tuossa aiemmin esiin otettu takaniskatukien irroitus. siis noiden U-muotoisten "rautojen" päästä ensin "muovitapit pois", vai kuin?
Kuva

Muuta evoluutiota: pienempiä muovipaloja jo siirtynyt maalaamoon, ja uudet peilit tulleet...mutta eipä paljasteta niistä sen enempää... :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Onko Juhis tuleva värisävu sama 199,vai kenties joku muu mustanpuhuva?
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Make kirjoitti:Onko Juhis tuleva värisävu sama 199,vai kenties joku muu mustanpuhuva?
Mersunhan pitää olla musta. :P Kokonaan värin vaihtamisessa on niin tuhottamasti hommaa ottaen huomioon että kevät on jo näinkin pitkällä, niin hyvin pitkälti alkuperäissävyissä mennään.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Fiksu valinta!!199 on siitä(kin)hieno väri,että vaihtaa väriä valaistuksen mukaan 8)
Joskus harmaa,joskus musta/tummansininen ja jopa violetti,Maisteri Frangenia lainatakseni"WAUUU"
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Kevät lähestyy ja projekti jatkuu, (vaikkei turboa olekkaan kuten palstan muissa projekteissa. :oops: )

Maalaamossa on hioskeltu hiukkasen, muutamia lommoja vanhoissa autoissa löytyy aina, mutta ei mitään pahempaa.
Kuva

Hionta pääasiassa koneella, kulmat ja tarkat paikat tietysti käsipelillä. Ihan hyvä kokemus on ollut olla "oppipoikana" maalarin kanssa, aina oppii jotain uutta. :)

Kuva

Kuva

Pohjatöissä kuitenkin päästiin paljon helpommalla kun voitiin jättää suolassa uitetun Suomi-auton hitsailuvaihe kokonaan pois. :D Kaikki kunnioitus heille kenenellä siihen on aikaa ja laitteet..

Konepelti ei ihan sattunut auton väriin....
Kuva

Mutta nyt paremmin.... :P
Kuva

Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa...mutta eipä ole lumetkaan vielä lähteneet. Syyspuolella todennäköisesti harmittaa jos autoa pitäisi käyttää talvella.... :? 199 väriin sekoitetaan kuulema myös hitusen punaista. Eipä ole punasävy ainakaan tuosta vanhasta maalista sattunut silmään, mutta näin Kouvolan väriguru Keränen oli kuitenkin tehnyt väriä tehdessään. :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Juha L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Ke 04.02.2004 23:38
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Juha L. »

epk kirjoitti: ehjänä helppo ottaa irti, pikkuhiljaa jommasta kummasta päästä jollain lastalla ottaen vaikka , kiinnikkeet kyllä menee uusiksi 100 varmasti.
omassani sain listat ainakin pysymään samoilla kiinnikkeillä, voisin veikata että tulee kalliiksi jos joutuisi noi kaikki kiinnikkeet kattoon vaihtaa kun coupessa on vielä erilaiset kuin sedanissa
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Juhis kuule, tuutko näyttämään joku viikonloppu miten nuo listat irtoaa helpoiten, kun nyt tuo vehe menee kuitenkin maalaukseen tuossa 19.4., ja lähinnä nuo kattolistat mietityttää. Irrottelu myös lähinnä riippuu myös ajoajan saamisesta.. On ollut vähän eriäviä mielipiteitä tulleilla, mutta loppuviikosta tuli jo parisataa kilsaa ulkoilutettua..

Eihän se viellä ole liian myöhään näin kesää ajatellen, eihän..

Ja edelleen otetaan vastaan vinkkejä SRS valolle..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

PT kirjoitti:Juhis kuule, tuutko näyttämään joku viikonloppu miten nuo listat irtoaa helpoiten
Voinhan mää tulla. :) Soitellaan tarkemmin.
PT kirjoitti:Eihän se viellä ole liian myöhään näin kesää ajatellen, eihän..
Eipä tuo kovin kesäiseltä vielä näytä...Wappuajelulle voisit just ehtiä. :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Tämä selvä. Kyl maar vapuks, maalari setä puheli noin viikosta, eli siihen jää viel peliaikaa tai siis kasailu aikaa.. Onneks juuri se viikko ku pitäis saada pois niin on lomaa, eipä tarvi sitten kiireessä.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Juha L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Ke 04.02.2004 23:38
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Juha L. »

PT kirjoitti:Ja edelleen otetaan vastaan vinkkejä SRS valolle..
Mikä SRS valossa on??
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Juha L. kirjoitti:
PT kirjoitti:Ja edelleen otetaan vastaan vinkkejä SRS valolle..
Mikä SRS valossa on??
Kaiketi tuo: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... hlight=srs
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Juhis2000 kirjoitti:
Juha L. kirjoitti:
PT kirjoitti:Ja edelleen otetaan vastaan vinkkejä SRS valolle..
Mikä SRS valossa on??
Kaiketi tuo: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... hlight=srs
Eli juurikin tuo.. Pitää vissiin alkaa virittelemään sinne väliin jotain päästöhidastettua relettä, pidon se saisi helposti joltain lataus valolta.. Mut viel jos saisi ihan oikein toimimaan.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Juhis2000 kirjoitti:Muuta evoluutiota: pienempiä muovipaloja jo siirtynyt maalaamoon, ja uudet peilit tulleet...mutta eipä paljasteta niistä sen enempää... :wink:
ÖÖÖ...jos käsitin oikein niin ne peilit eivät lähteneet maalaamoon... :? Elikkä niiden on sitten pakko olla ....hmmmmm..... KROMISET!??Villi veikkaus,menikö oikein? :D

Niin ja noista maalien sekoittelusta...Uskomaton määrähän melkein kaikkiin maaleihin tulee eri värejä.Useimpiin,ainakin uusiin,tulee noin 10 eri väriä.Mitään järkeäkään noista seoksista ei aina löydy,mullakin tuli väriin ensin paljon mustaa ja sitten taas melkein yhtäpaljon valkoista.Elikkä ensin tummennettiin ja sitten taas vaalennettiin?!
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Näin tässä yleisesti, josko Juhis tuota 16 - 18.4 viikonloppua pidettäis sellaisena alustavana, kun nuo tullissa myönsi nuo ajoluvat, eli ajossa varmaan siihen asti. Tästä tietenkin muutkin keitä kiinnostaa miten lähtee, niin jonkun näköistä kahvi hetkeä tallilla silloin pitkin viikonloppua, ja samalla tuota voi ihmiset käydä esittelemässä kesäasua mersuissa, alkaa varmaan sitä aikaa olla että on vaneetta sun muuta, mutta tehdäänkö jutusta oma juttu tuonne jonnekkin?
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

AM kirjoitti:jos käsitin oikein niin ne peilit eivät lähteneet maalaamoon... :? Elikkä niiden on sitten pakko olla ....hmmmmm..... KROMISET
Kyllähän ne kiiltää..... :wink:
PT kirjoitti:niin jonkun näköistä kahvi hetkeä tallilla silloin pitkin viikonloppua, ja samalla tuota voi ihmiset käydä esittelemässä kesäasua mersuissa, alkaa varmaan sitä aikaa olla että on vaneetta sun muuta, mutta tehdäänkö jutusta oma juttu tuonne jonnekkin?
Näinhän se sana varmaan parhaiten etenisi. Ei tälläset turbottomat projektit monia kuitenkaan kiinnosta. :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Lisäähän siihen otsikkoon joku viittaus puhaltimeen, niin saadaan innostus kasvamaan luokkaan mieletön. Hirveellä vouhkauksella kehut että ei savuta ja on vaikka minkälaista Mynäbensa pajan tekemää elementtiä sun muut. Sit ku ne alkaa kysellä filmin pätkiä, nii mittaristo irti ja porakone siihen kiinni, kyllä kiihtyy, vähän kun viellä samalla kuvaaja vähän heiluu nii avot, pienen koon vuoksi(modeemi käyttäjien iloksi) on äänet sit jäänny pois. Jossain vaiheessa joku haluaa tietenkin nähdä kuvat koneesta, jolloin sinne pakosarjan lähettyville on laitettu joku tukankuivain, puhallin ku puhallin, kuhan on saatu lukijoita..

Niin, kun kuitenkin moni on noitten listojen purkua kyselly, no ainakin yksi..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

PT kirjoitti:Niin, kun kuitenkin moni on noitten listojen purkua kyselly, no ainakin yksi..
Niin jäi ainakin viime viikonlopulta ne listasi irroittamatta. :oops:

Kasailu sujuu piirrustusten mukaan, pitäsi käydä "Vehosta" (Autosommasta) hakemassa muutama kiinnikeklipsi ovipaneeliin irroituksessa vaurioituneiden tilalle....ja puukaupasta levyä subikoteloon. :wink:

Kattopuukun tiiviste on sitten kanssa yks vempula, pitänee tsiigailla josko foorumilla olisi hyviä vinkkejä sen kivuttomaan paikoilleensaamiseen. :P

Jalkatilaan pitää laittaa nuo vuoden päivät hyllyllä lojuneet siniset neonvalot tunnelmaa piristämään. 8)

Pitänee myös lähipäivinä testailla lisää tuota vanteiden mahtuvuutta. Eilen kun alle niitä ruuvailin, niin edelleenkin vaikutti, että matkaa etuiskariin on luokkaa 3 mm, eli ei ongelmaa pitäisi olla, mutta katsellaan tarkemmin kun haen toisesta tallista pidemmät pultit takavanteisiin. Kun noissa tarvikevanteissa vanteen laippaosuus on paljon ohuempi kun alkuperäisissä, ja näemmä noissa "AMG"-vanteissakin laippa on samaa paksuusluokkaa kun aidoissa ja alkuperäisissä kiekoissa.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Niin ei nuilla mitään kiirettä viellä ollu, vasta tuolloin 16-18.4 viikonloppuna, kun menee sillo 19.4 maalaukseen, ajossa siihen asti.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
PepeKyy
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 932
Liittynyt: Pe 15.08.2003 19:42
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja PepeKyy »

Juhis2000 kirjoitti:Ei tälläset turbottomat projektit monia kuitenkaan kiinnosta. :wink:

Voi meitä turbottomia :cry:
PT kirjoitti:Tästä tietenkin muutkin keitä kiinnostaa miten lähtee, niin jonkun näköistä kahvi hetkeä tallilla silloin pitkin viikonloppua

Täytyy viissiin tulla taas kuolaamaan. Tahtoo viissatasen :twisted:
Kalusto:
Mersu(ja)

*
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

PT kirjoitti:Lisäähän siihen otsikkoon joku viittaus puhaltimeen, niin saadaan innostus kasvamaan luokkaan mieletön. Hirveellä vouhkauksella kehut että ei savuta ja on vaikka minkälaista Mynäbensa pajan tekemää elementtiä sun muut. Sit ku ne alkaa kysellä filmin pätkiä, nii mittaristo irti ja porakone siihen kiinni, kyllä kiihtyy, vähän kun viellä samalla kuvaaja vähän heiluu nii avot, pienen koon vuoksi(modeemi käyttäjien iloksi) on äänet sit jäänny pois. Jossain vaiheessa joku haluaa tietenkin nähdä kuvat koneesta, jolloin sinne pakosarjan lähettyville on laitettu joku tukankuivain, puhallin ku puhallin, kuhan on saatu lukijoita..

Niin, kun kuitenkin moni on noitten listojen purkua kyselly, no ainakin yksi..
Noh noh, älkää nyt olko niin katkeria, on näilläkin jutuilla omat lukijansa...
Avatar
_Antti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 592
Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja _Antti »

Rupiaa nuo fyrry jutut olla jo niin yleisiä että pian menee mielenkiinto lukea niitä :roll: :wink:

Tai sitten ei..
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Meilläpäin porakone on aivan eri tarkotukseen kun voimaa on, eikä mihinkään mittarin pyörityksiin. se on bensa poikien hommia:lol:

Bensa haisee pahalle :twisted:
Billett
Raimok
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ti 11.11.2003 14:58
Paikkakunta: Viitaniemi

Viesti Kirjoittaja Raimok »

Vaikka Bensa haiseekin pahalle, ja onkin tarkoitettu pensselin pesua varten.
On yksi miesten MB laite, jossa sitä voi käyttää, nimittäin mersun logolla oleva
Bensa sytkäri. Tämä on tosi!
"pappa"
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Kiitoksia rakentavista kommenteista, thou. :shock:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Kappas, oli tainnu meijän traktoripolttoaineella ajavat toverukset kuulla huhuja sellasta oktaanin polttajasta että :D

Ja eihän se polttoaine mitään hyvää voi olla jos se vaan tuolleen yksikseen poksahtelee, meil se sentään on hallittua, itse oman kipinänsä määräten.. Oiskohan nuo diisselit kuitenkin jotain esisarjan susia bensakoneita? Romukopasta käynny pihi saksalainen insinööri sen hakemassa.

Mutta aiheeseen, eli jos ei mitenkään aikasemmin kylillä nähdä, niin silloin ks viikonloppuna sitten, yritetään jossain vaiheessa ennen sitä laittaa jotain aikoja lukkoon, ja vaikka jopa tehdä oma juttunsa tuonne ihmisten ilmoille, kun voipi olla että tämä tarinointi täällä ei välttämättä saavuta ihan koko lukevaa yleisöä. Muutamat hairahdukset tullu tänne, kun ei ollu eileen kait pahemmin uutta juttua tullu tonne lämmitysöljy puolen juttuihin. :lol:
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Raimok
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ti 11.11.2003 14:58
Paikkakunta: Viitaniemi

Viesti Kirjoittaja Raimok »

Tosi on samalla käy, kuin lämpiää talo, Eikä maksa paljoa, ja kyllä kulkee ,mut savutkin saa, vain ken perässä kiiruhtaa. Tämä on tosi!
"pappa"
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Ja varsinaiseen aiheeseen palatakseni. Nyt pitää allekirjoittaa aikaisemmin päässä liikkunut ajatus. W124 näyttää paljon paremmalta kun kylkipahvit ovat auton väriset. Asiastahan voi tietysti olla montaa mieltä.
Kuva

Ei puuttuisi enää paljoa että pääsisi baanalle. 8)
Kuva

Kuvassa jo uudet kesäisemmät vanteet alla.
Pitäisi varmaan tässä "samalla purkamisella" innostua suunnittelemaan ja rakentamaan sitä subbariboxia....ei tosin tuohon jalkatilaan kuten avattaressa. :wink: Tarkoitukseen varattu 12" elementti, joten kontin puolellehan moisen joutunee sijoittamaan. Pieni auto suuret huolet. :roll:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Vastaa Viestiin