Ehjänähän nuo kiinnitysklipsitkin lähtivät, toivottavasti menevät samanlaisena myös takaisin.Juha L. kirjoitti:Kyllä noi kromilistat lähtevät ehjinä irti, eli otat jotkut terävä kärkiset pihdit tai sivuleikkurit ja pyöräytät sitä kiinnikettä 90 astetta sitten vaan kiinnike pois. Ite sain vielä kiinnikkeet ehjänä takaisikkin.
CE Styling-projekti. (vuodesta 2003 => ...?)
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Juteltiin maalarimestarin kanssa että jos vähän laajennetteisiin suunniteltua maalausaluetta, kun melkein samalla vaivalla menee.....eli oliskos vielä pikavinkkejä kuinka ne katossa olevat (katon pituiset) pitkittäiset listat lähtisivät ehjänä irti?
ja kuinka kattoluukun tiiviste kannattaa suojata maalauksen ajaksi? Kokonaan purkamisessa taitaa olla aika tuhottomasti hommaa...
ja kuinka kattoluukun tiiviste kannattaa suojata maalauksen ajaksi? Kokonaan purkamisessa taitaa olla aika tuhottomasti hommaa...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Juhis2000 kirjoitti:Juteltiin maalarimestarin kanssa että jos vähän laajennetteisiin suunniteltua maalausaluetta, kun melkein samalla vaivalla menee.....eli oliskos vielä pikavinkkejä kuinka ne katossa olevat (katon pituiset) pitkittäiset listat lähtisivät ehjänä irti?
ja kuinka kattoluukun tiiviste kannattaa suojata maalauksen ajaksi? Kokonaan purkamisessa taitaa olla aika tuhottomasti hommaa...
ehjänä helppo ottaa irti, pikkuhiljaa jommasta kummasta päästä jollain lastalla ottaen vaikka , kiinnikkeet kyllä menee uusiksi 100 varmasti.
ja ota se kattoluukun tiiviste suosiolla irti, ei tarvitse muistaakseni edes mitään purkaa sen takia.
Kattolistat ja kattoluukun tiivistehän lähteekin yllättävän kivuttomasti pois, kun osaa vaan purkaa.

Ei mitenniin auto on pölyssä...
Samalla innostuksen aiheena "High Fidelity"

Kun tunnetusti ääni ei oikein kantaudu tuolta kontista, niin ajatuksena oli saada tuo subi hattuhyllyllä katkomatta mitään "tukirakenteita", mutta katsotaan nyt minkälaiseen kokoonpanoon päästään.
(Kohta joku sanoo että hommaa potkivampi vahvistin ni kuuluu...mutta kokeilemisen riemuahan tässä haetaan.
.)
Siiten itselleni ei ihan vielä auennut tuossa aiemmin esiin otettu takaniskatukien irroitus. siis noiden U-muotoisten "rautojen" päästä ensin "muovitapit pois", vai kuin?

Muuta evoluutiota: pienempiä muovipaloja jo siirtynyt maalaamoon, ja uudet peilit tulleet...mutta eipä paljasteta niistä sen enempää...

Ei mitenniin auto on pölyssä...
Samalla innostuksen aiheena "High Fidelity"

Kun tunnetusti ääni ei oikein kantaudu tuolta kontista, niin ajatuksena oli saada tuo subi hattuhyllyllä katkomatta mitään "tukirakenteita", mutta katsotaan nyt minkälaiseen kokoonpanoon päästään.
Siiten itselleni ei ihan vielä auennut tuossa aiemmin esiin otettu takaniskatukien irroitus. siis noiden U-muotoisten "rautojen" päästä ensin "muovitapit pois", vai kuin?

Muuta evoluutiota: pienempiä muovipaloja jo siirtynyt maalaamoon, ja uudet peilit tulleet...mutta eipä paljasteta niistä sen enempää...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Mersunhan pitää olla musta.Make kirjoitti:Onko Juhis tuleva värisävu sama 199,vai kenties joku muu mustanpuhuva?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Fiksu valinta!!199 on siitä(kin)hieno väri,että vaihtaa väriä valaistuksen mukaan
Joskus harmaa,joskus musta/tummansininen ja jopa violetti,Maisteri Frangenia lainatakseni"WAUUU"
Joskus harmaa,joskus musta/tummansininen ja jopa violetti,Maisteri Frangenia lainatakseni"WAUUU"
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Kevät lähestyy ja projekti jatkuu, (vaikkei turboa olekkaan kuten palstan muissa projekteissa.
)
Maalaamossa on hioskeltu hiukkasen, muutamia lommoja vanhoissa autoissa löytyy aina, mutta ei mitään pahempaa.

Hionta pääasiassa koneella, kulmat ja tarkat paikat tietysti käsipelillä. Ihan hyvä kokemus on ollut olla "oppipoikana" maalarin kanssa, aina oppii jotain uutta.


Pohjatöissä kuitenkin päästiin paljon helpommalla kun voitiin jättää suolassa uitetun Suomi-auton hitsailuvaihe kokonaan pois.
Kaikki kunnioitus heille kenenellä siihen on aikaa ja laitteet..
Konepelti ei ihan sattunut auton väriin....

Mutta nyt paremmin....

Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa...mutta eipä ole lumetkaan vielä lähteneet. Syyspuolella todennäköisesti harmittaa jos autoa pitäisi käyttää talvella....
199 väriin sekoitetaan kuulema myös hitusen punaista. Eipä ole punasävy ainakaan tuosta vanhasta maalista sattunut silmään, mutta näin Kouvolan väriguru Keränen oli kuitenkin tehnyt väriä tehdessään. 
Maalaamossa on hioskeltu hiukkasen, muutamia lommoja vanhoissa autoissa löytyy aina, mutta ei mitään pahempaa.

Hionta pääasiassa koneella, kulmat ja tarkat paikat tietysti käsipelillä. Ihan hyvä kokemus on ollut olla "oppipoikana" maalarin kanssa, aina oppii jotain uutta.


Pohjatöissä kuitenkin päästiin paljon helpommalla kun voitiin jättää suolassa uitetun Suomi-auton hitsailuvaihe kokonaan pois.
Konepelti ei ihan sattunut auton väriin....

Mutta nyt paremmin....

Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa...mutta eipä ole lumetkaan vielä lähteneet. Syyspuolella todennäköisesti harmittaa jos autoa pitäisi käyttää talvella....
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
omassani sain listat ainakin pysymään samoilla kiinnikkeillä, voisin veikata että tulee kalliiksi jos joutuisi noi kaikki kiinnikkeet kattoon vaihtaa kun coupessa on vielä erilaiset kuin sedanissaepk kirjoitti: ehjänä helppo ottaa irti, pikkuhiljaa jommasta kummasta päästä jollain lastalla ottaen vaikka , kiinnikkeet kyllä menee uusiksi 100 varmasti.
Juhis kuule, tuutko näyttämään joku viikonloppu miten nuo listat irtoaa helpoiten, kun nyt tuo vehe menee kuitenkin maalaukseen tuossa 19.4., ja lähinnä nuo kattolistat mietityttää. Irrottelu myös lähinnä riippuu myös ajoajan saamisesta.. On ollut vähän eriäviä mielipiteitä tulleilla, mutta loppuviikosta tuli jo parisataa kilsaa ulkoilutettua..
Eihän se viellä ole liian myöhään näin kesää ajatellen, eihän..
Ja edelleen otetaan vastaan vinkkejä SRS valolle..
Eihän se viellä ole liian myöhään näin kesää ajatellen, eihän..
Ja edelleen otetaan vastaan vinkkejä SRS valolle..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Voinhan mää tulla.PT kirjoitti:Juhis kuule, tuutko näyttämään joku viikonloppu miten nuo listat irtoaa helpoiten
Eipä tuo kovin kesäiseltä vielä näytä...Wappuajelulle voisit just ehtiä.PT kirjoitti:Eihän se viellä ole liian myöhään näin kesää ajatellen, eihän..
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Kaiketi tuo: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... hlight=srsJuha L. kirjoitti:Mikä SRS valossa on??PT kirjoitti:Ja edelleen otetaan vastaan vinkkejä SRS valolle..
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Eli juurikin tuo.. Pitää vissiin alkaa virittelemään sinne väliin jotain päästöhidastettua relettä, pidon se saisi helposti joltain lataus valolta.. Mut viel jos saisi ihan oikein toimimaan.Juhis2000 kirjoitti:Kaiketi tuo: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... hlight=srsJuha L. kirjoitti:Mikä SRS valossa on??PT kirjoitti:Ja edelleen otetaan vastaan vinkkejä SRS valolle..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
ÖÖÖ...jos käsitin oikein niin ne peilit eivät lähteneet maalaamoon...Juhis2000 kirjoitti:Muuta evoluutiota: pienempiä muovipaloja jo siirtynyt maalaamoon, ja uudet peilit tulleet...mutta eipä paljasteta niistä sen enempää...
Niin ja noista maalien sekoittelusta...Uskomaton määrähän melkein kaikkiin maaleihin tulee eri värejä.Useimpiin,ainakin uusiin,tulee noin 10 eri väriä.Mitään järkeäkään noista seoksista ei aina löydy,mullakin tuli väriin ensin paljon mustaa ja sitten taas melkein yhtäpaljon valkoista.Elikkä ensin tummennettiin ja sitten taas vaalennettiin?!
Näin tässä yleisesti, josko Juhis tuota 16 - 18.4 viikonloppua pidettäis sellaisena alustavana, kun nuo tullissa myönsi nuo ajoluvat, eli ajossa varmaan siihen asti. Tästä tietenkin muutkin keitä kiinnostaa miten lähtee, niin jonkun näköistä kahvi hetkeä tallilla silloin pitkin viikonloppua, ja samalla tuota voi ihmiset käydä esittelemässä kesäasua mersuissa, alkaa varmaan sitä aikaa olla että on vaneetta sun muuta, mutta tehdäänkö jutusta oma juttu tuonne jonnekkin?
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Kyllähän ne kiiltää.....AM kirjoitti:jos käsitin oikein niin ne peilit eivät lähteneet maalaamoon...Elikkä niiden on sitten pakko olla ....hmmmmm..... KROMISET
Näinhän se sana varmaan parhaiten etenisi. Ei tälläset turbottomat projektit monia kuitenkaan kiinnosta.PT kirjoitti:niin jonkun näköistä kahvi hetkeä tallilla silloin pitkin viikonloppua, ja samalla tuota voi ihmiset käydä esittelemässä kesäasua mersuissa, alkaa varmaan sitä aikaa olla että on vaneetta sun muuta, mutta tehdäänkö jutusta oma juttu tuonne jonnekkin?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Lisäähän siihen otsikkoon joku viittaus puhaltimeen, niin saadaan innostus kasvamaan luokkaan mieletön. Hirveellä vouhkauksella kehut että ei savuta ja on vaikka minkälaista Mynäbensa pajan tekemää elementtiä sun muut. Sit ku ne alkaa kysellä filmin pätkiä, nii mittaristo irti ja porakone siihen kiinni, kyllä kiihtyy, vähän kun viellä samalla kuvaaja vähän heiluu nii avot, pienen koon vuoksi(modeemi käyttäjien iloksi) on äänet sit jäänny pois. Jossain vaiheessa joku haluaa tietenkin nähdä kuvat koneesta, jolloin sinne pakosarjan lähettyville on laitettu joku tukankuivain, puhallin ku puhallin, kuhan on saatu lukijoita..
Niin, kun kuitenkin moni on noitten listojen purkua kyselly, no ainakin yksi..
Niin, kun kuitenkin moni on noitten listojen purkua kyselly, no ainakin yksi..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Niin jäi ainakin viime viikonlopulta ne listasi irroittamatta.PT kirjoitti:Niin, kun kuitenkin moni on noitten listojen purkua kyselly, no ainakin yksi..
Kasailu sujuu piirrustusten mukaan, pitäsi käydä "Vehosta" (Autosommasta) hakemassa muutama kiinnikeklipsi ovipaneeliin irroituksessa vaurioituneiden tilalle....ja puukaupasta levyä subikoteloon.
Kattopuukun tiiviste on sitten kanssa yks vempula, pitänee tsiigailla josko foorumilla olisi hyviä vinkkejä sen kivuttomaan paikoilleensaamiseen.
Jalkatilaan pitää laittaa nuo vuoden päivät hyllyllä lojuneet siniset neonvalot tunnelmaa piristämään.
Pitänee myös lähipäivinä testailla lisää tuota vanteiden mahtuvuutta. Eilen kun alle niitä ruuvailin, niin edelleenkin vaikutti, että matkaa etuiskariin on luokkaa 3 mm, eli ei ongelmaa pitäisi olla, mutta katsellaan tarkemmin kun haen toisesta tallista pidemmät pultit takavanteisiin. Kun noissa tarvikevanteissa vanteen laippaosuus on paljon ohuempi kun alkuperäisissä, ja näemmä noissa "AMG"-vanteissakin laippa on samaa paksuusluokkaa kun aidoissa ja alkuperäisissä kiekoissa.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Juhis2000 kirjoitti:Ei tälläset turbottomat projektit monia kuitenkaan kiinnosta.
Voi meitä turbottomia
PT kirjoitti:Tästä tietenkin muutkin keitä kiinnostaa miten lähtee, niin jonkun näköistä kahvi hetkeä tallilla silloin pitkin viikonloppua
Täytyy viissiin tulla taas kuolaamaan. Tahtoo viissatasen
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Noh noh, älkää nyt olko niin katkeria, on näilläkin jutuilla omat lukijansa...PT kirjoitti:Lisäähän siihen otsikkoon joku viittaus puhaltimeen, niin saadaan innostus kasvamaan luokkaan mieletön. Hirveellä vouhkauksella kehut että ei savuta ja on vaikka minkälaista Mynäbensa pajan tekemää elementtiä sun muut. Sit ku ne alkaa kysellä filmin pätkiä, nii mittaristo irti ja porakone siihen kiinni, kyllä kiihtyy, vähän kun viellä samalla kuvaaja vähän heiluu nii avot, pienen koon vuoksi(modeemi käyttäjien iloksi) on äänet sit jäänny pois. Jossain vaiheessa joku haluaa tietenkin nähdä kuvat koneesta, jolloin sinne pakosarjan lähettyville on laitettu joku tukankuivain, puhallin ku puhallin, kuhan on saatu lukijoita..
Niin, kun kuitenkin moni on noitten listojen purkua kyselly, no ainakin yksi..
Kiitoksia rakentavista kommenteista, thou. 
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Kappas, oli tainnu meijän traktoripolttoaineella ajavat toverukset kuulla huhuja sellasta oktaanin polttajasta että
Ja eihän se polttoaine mitään hyvää voi olla jos se vaan tuolleen yksikseen poksahtelee, meil se sentään on hallittua, itse oman kipinänsä määräten.. Oiskohan nuo diisselit kuitenkin jotain esisarjan susia bensakoneita? Romukopasta käynny pihi saksalainen insinööri sen hakemassa.
Mutta aiheeseen, eli jos ei mitenkään aikasemmin kylillä nähdä, niin silloin ks viikonloppuna sitten, yritetään jossain vaiheessa ennen sitä laittaa jotain aikoja lukkoon, ja vaikka jopa tehdä oma juttunsa tuonne ihmisten ilmoille, kun voipi olla että tämä tarinointi täällä ei välttämättä saavuta ihan koko lukevaa yleisöä. Muutamat hairahdukset tullu tänne, kun ei ollu eileen kait pahemmin uutta juttua tullu tonne lämmitysöljy puolen juttuihin.
Ja eihän se polttoaine mitään hyvää voi olla jos se vaan tuolleen yksikseen poksahtelee, meil se sentään on hallittua, itse oman kipinänsä määräten.. Oiskohan nuo diisselit kuitenkin jotain esisarjan susia bensakoneita? Romukopasta käynny pihi saksalainen insinööri sen hakemassa.
Mutta aiheeseen, eli jos ei mitenkään aikasemmin kylillä nähdä, niin silloin ks viikonloppuna sitten, yritetään jossain vaiheessa ennen sitä laittaa jotain aikoja lukkoon, ja vaikka jopa tehdä oma juttunsa tuonne ihmisten ilmoille, kun voipi olla että tämä tarinointi täällä ei välttämättä saavuta ihan koko lukevaa yleisöä. Muutamat hairahdukset tullu tänne, kun ei ollu eileen kait pahemmin uutta juttua tullu tonne lämmitysöljy puolen juttuihin.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Ja varsinaiseen aiheeseen palatakseni. Nyt pitää allekirjoittaa aikaisemmin päässä liikkunut ajatus. W124 näyttää paljon paremmalta kun kylkipahvit ovat auton väriset. Asiastahan voi tietysti olla montaa mieltä.

Ei puuttuisi enää paljoa että pääsisi baanalle.

Kuvassa jo uudet kesäisemmät vanteet alla.
Pitäisi varmaan tässä "samalla purkamisella" innostua suunnittelemaan ja rakentamaan sitä subbariboxia....ei tosin tuohon jalkatilaan kuten avattaressa.
Tarkoitukseen varattu 12" elementti, joten kontin puolellehan moisen joutunee sijoittamaan. Pieni auto suuret huolet. 

Ei puuttuisi enää paljoa että pääsisi baanalle.

Kuvassa jo uudet kesäisemmät vanteet alla.
Pitäisi varmaan tässä "samalla purkamisella" innostua suunnittelemaan ja rakentamaan sitä subbariboxia....ei tosin tuohon jalkatilaan kuten avattaressa.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955





