Tarkoitus olisi vaihtaa kone samalla joko 2.4 tai 3-litraiseksi, OM616 olisi tiedossa hyvään hintaan ja tarkoitus olisi tällä viikolla käydä katsastamassa Porvoossa yhtä OM617-ehdokasta. Joku jolla on kokemusta näistä koneswapeista voisi sitä ennen hieman valaista meikäläistä muutostöistä.
A) Vaihtamisen vaiva. Sisältyykö kolmilitraisen koneen vaihtoon mitään "ylimääräistä säätöä", josta tyytymällä 6 desiä pienempään säästyy..? Sekä 240- että 300-malleihin tulee mukaan kokonainen ruosteen raiskaama auto, että apulaitteet sinänsä kyllä sisältyvät mukaan koneen ostamiseen. Vähemmällä vaivalla kyllä pääsisi kun ostaisi samanlaisen tilalle.. muttamutta.
B) Perä. Autossa on vakio 200D:n perä, voiko jättää huoletta vielä 240D:n kaveriksi? 300D:n kanssa ilmeisesti parempi vaihtaa suosiolla?
C) Laatikko. Molemmissa koneissa tulee mukana automaattiloota. Olishan se mukava.. Mutta miten suuri homma vaihtaa manuaali automaatiksi?
Jos joku näissä asioissa voisi neuvoa niin oluen voisin tarjota. Tai kaljakorin

.........................................................
Parhain terveisin,
Peter
Nyt siis 2 x W123