Noin kolmen vuoden ajan olen seuraillut tätä foorumia, välillä aktiivisestikin. Nyt kuitenkin rohkaistuin tekemään tunnukset ja laittamaan kuvatkin esille.

http://kuvablogi.com/blog/30638/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämän kyseisen Mersun tarina ei ole kovin pitkälle selvillä, eli juuri ja juuri rekisteröintiin vaadittavan historian verran. Minulle auto tuli kuitenkin joulukuussa 2008,
lähinnä siitä syystä koska edellisen omistajan entisöimiselle tuli loppu, vuokrattujen tilojen vuokrasopimuksen päättymisen vuoksi. Mersu oli purettu osiksi, akselit
ja pyörät vielä allaan ja laitettu pressun alle talvehtimaan. Kuinka ollakkaan niin tuuli oli heittänyt pressun pois päältä ja Mersu oli satanut täyteen lunta. Homeh-
tumisen pelossa edellinen omistaja päätti tehdä pikaiset kaupat ja näin minusta tuli onnellinen Mersun omistaja.

Mersu oli siis valmiiksi aloitettu projekti, pohjatyöt valmiiksi tehtynä, sekä pohjamaalattuna. Lähes kaikki osatkin olivat mukana, puutteina ainoastaan tuulilasi,
etupuskuri sekä vannekehät.
Opiskelijana en ole voinut viedä tätä projektia kovin vauhdilla eteenpäin sillä talvisin olen asustellut 300 kilometrin päässä. Kesäisin tosin on sitten tullut tehtyä
keskimäärin 8 tuntia päivälle, kesätöiden ohessa. Viime keväänä mieleeni tuli myös semmoinen asia että kun opiskelen autoinsinööriksi, niin miksi en tekisi loppu-
työtäni myös Mersusta? Hyöty ja huvi samalla kertaa!
Nyt kahden vuoden Mersun kimpussa painiminen palkittiin ja kävin hakemassa siirtokilvet kolmelle päivälle jotta sain auton siirrettyä kunnialla opiskelupaikkani
lähettyville. Tätä ei enää taluteta hihnan päässä! Iloisena yllätyksenä tuli vielä se ettei minkään maailman ulinoita ilmaantunut voimansiirrosta ja kulki muuten
suoraan niinkuin auton pitääkin.
Keväällä olisi tarkoitus valmistua, katsotaan miten Mersun käy...

jossain välissä tarkoitus laittaa, joten tekeminen ei ihan heti lopu kesken..