Niin tosiaan, mistä tietää, onko jo lastutettu? Pikkuveljen 320 cdi karalan lastulla tuskin jää koskaan tuolle, mutta pitäis saada kesällä edes vähän kiusattua.
tuli laitettua 300tdt -99
tuli laitettua 300tdt -99
Oikeen hyvä, ruostesuojattu auto, mutta jossain vaiheessahan siihen tulee jotain vikaa. Mitkä on ne herkimmät paikat? Auto on aina huollettu esimerkillisen hyvin ja isolla rahalla, mutta kuiteista ei voinut päätellä mitään vikoja. Normi huolloissa oli jotain isompia vaihdeltu, mutta ei ole voinut olla oikeen muuta kuin etukäteen, ennen kuin hajoaa, osia. Autolla on ajettu 353tkm. Varustetaso on avantgarde, ei ilmastoituja penkkejä, ei webastoa eikä parkkitutkaa. muutempa siinä onkin sitten varusteita kerrakseen. 124 250td:n jälkeen aika rouhee peli

Niin tosiaan, mistä tietää, onko jo lastutettu? Pikkuveljen 320 cdi karalan lastulla tuskin jää koskaan tuolle, mutta pitäis saada kesällä edes vähän kiusattua.
Niin tosiaan, mistä tietää, onko jo lastutettu? Pikkuveljen 320 cdi karalan lastulla tuskin jää koskaan tuolle, mutta pitäis saada kesällä edes vähän kiusattua.
Ennen ensimmäistä Mercedestäni autosta puuttui se jokin....
Re: tuli laitettua 300tdt -99
Ensimmäisenä mätänee pellit kaarista, kylkilistojen alta, ovien alareunasta ja jousikupeista. Sitten hajoo kuski.
Muutenhan noissa on vaan pikkunäpräilyä joskus.
Lastun saa kuulemma testattua piuhan päässä, ei tosin minkä tahansa piuhan.
Muutenhan noissa on vaan pikkunäpräilyä joskus.
Lastun saa kuulemma testattua piuhan päässä, ei tosin minkä tahansa piuhan.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Re: tuli laitettua 300tdt -99
joo kiitti. noi paikat on toistaiseksi terveet. Kuskista en mee takuuseen. Varmaan Power Flashilla osaavat homman, jos vien sinne. Maksaahan se joku verran, mutta eipä härnää enää ..tun renut. Meni hermot puskurissa roikkujaan!!!!!!!
Ennen ensimmäistä Mercedestäni autosta puuttui se jokin....
Re: tuli laitettua 300tdt -99
puskurissa roikkujiin tehoaa paljon paremmin nopeuden tiputus 10-15 km/h tai pieni jarrutus... kuin mikään lastu 
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: tuli laitettua 300tdt -99
ai saako kunkun lastutettua?? luulin että töpseli-virittäminen pelaa vain CDI koneisiin ja toho vanhukseen mekaaniset jipot.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Re: tuli laitettua 300tdt -99
Eikö se näin just oo? Ja vanhempiin sitten pumpun säätö ja isompaa hönkää pellin alle?Sergey kirjoitti:ai saako kunkun lastutettua?? luulin että töpseli-virittäminen pelaa vain CDI koneisiin ja toho vanhukseen mekaaniset jipot.
Re: tuli laitettua 300tdt -99
Saahan ton lastutettua. Tosin tarttee fyysisesti sörkkiä, ei riitä pelkkä töpselissä käyttö.
Re: tuli laitettua 300tdt -99
Ainakin tuolla sivun yläreunassa olevan mainoksen takaa löytyy "lastu" kunkkuun.Sergey kirjoitti:ai saako kunkun lastutettua?? luulin että töpseli-virittäminen pelaa vain CDI koneisiin ja toho vanhukseen mekaaniset jipot.
Vaan eipä sillä vielä kuuhun mennä, muutama "halpa" pikku osa vaihtoon ja uudet ohjelmat sisään, niin johan potkii.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Re: tuli laitettua 300tdt -99
Ilmamassamittareita ja ahtopaineen säätimiä menee joskus. Samaten muovisten polttoaineputkien O-renkaat alkavat joskus vuotamaan aiheuttaen ilmavaivoja kuten huonoa käynnistymistä yms.mattipi kirjoitti:Oikeen hyvä, ruostesuojattu auto, mutta jossain vaiheessahan siihen tulee jotain vikaa. Mitkä on ne herkimmät paikat?
Yleensä ei kai mitään suurempia, jos käy huono tuuri kuten minulla niin kansi voi mennä halki
Tähden takaa maailma oli erilainen
Re: tuli laitettua 300tdt -99
No suht.koht.Sergey kirjoitti:joka onkin ihan "HELPPO" juttu?
Powerflashissa homma hoituu n. tunnissa ja maksaa (viime kesänä maksoi) 490€
PLAY LOUD
V12
V12






