



Niin tosiaan, mistä tietää, onko jo lastutettu? Pikkuveljen 320 cdi karalan lastulla tuskin jää koskaan tuolle, mutta pitäis saada kesällä edes vähän kiusattua.
Eikö se näin just oo? Ja vanhempiin sitten pumpun säätö ja isompaa hönkää pellin alle?Sergey kirjoitti:ai saako kunkun lastutettua?? luulin että töpseli-virittäminen pelaa vain CDI koneisiin ja toho vanhukseen mekaaniset jipot.
Ainakin tuolla sivun yläreunassa olevan mainoksen takaa löytyy "lastu" kunkkuun.Sergey kirjoitti:ai saako kunkun lastutettua?? luulin että töpseli-virittäminen pelaa vain CDI koneisiin ja toho vanhukseen mekaaniset jipot.
Ilmamassamittareita ja ahtopaineen säätimiä menee joskus. Samaten muovisten polttoaineputkien O-renkaat alkavat joskus vuotamaan aiheuttaen ilmavaivoja kuten huonoa käynnistymistä yms.mattipi kirjoitti:Oikeen hyvä, ruostesuojattu auto, mutta jossain vaiheessahan siihen tulee jotain vikaa. Mitkä on ne herkimmät paikat?
No suht.koht.Sergey kirjoitti:joka onkin ihan "HELPPO" juttu?