Tuossa 1,5 vuotta sitten ostin tuollaisen clk 200 kompressorin v.2001, 6 vaihteinen manuaali, alkuperäinen suolakelien raiskaama varustelematon suomi auto.
Tähän mennessä muutoksia ei oo tullu tehtyä kuin Eibachin sportline jouset vaihdoin nyt keväällä sekä 18" Lorinser Lm6 replica vanteet ostin viime syksynä käytettynä. Alkuperäisillä iskareilla mennään toistaiseksi kunnes lompakko yhtyy mielipiteeseeni bilsteinien tarpeellisuudesta. "persaukinen mersumies=tee se itse mies"
Tähän mennessä huollettua
-Apusimpukan korjaus
-Etupyörien laakerit
-vas. raidetangonpää
-pyöränkulmien säätö
-jarrulevy + palat x4 + käsijarrukengät
-tulppaa, öljyy, suodatinta
-vilkunviiksi jäi vilkuttaan oikealle vaihtoon meni
-oik sumuvalo polttimo ja lasi
-jälkiasennus ksenonit 5100K x 4 vaihtui kun yksi paloi, eikä polttimoissa ollut mitään merkintää vaihtui siis kaikki
Huollon tarvetta
-maalia kaipais koko auto tässä ei oo yhtäkään virheetöntä paneelia, kaikista löytyy joko kiveniskemää ruostetta tai syvää naarmua
-mittaristosta lämpötila näytöstä pikselit hukassa sekä puolet taustavaloista
-kuljettajan puoleinen sivulasi suhisee huolimatta uudesta tiivisteestä ja lukemattomista säätöön käytetyistä tunneista.
(vinkkejä otetaan vastaan)
-moniurahihnat kiristäjineen kaipaa vaihtoo (pakkasilla jo melkoinen sinfonia)
CLK 200K 01.

Sprinter 312D 00.

M-B sprinter 312d v.2000 B-kortilla ajettava pakettiauto
edellisten omistajien toimesta jäätelöauto on muuttunut omavalmiste lavalla näppäräks kuljettimeksi
tarkoitus olisi tämäkin maalata ja fiksailla siistiksi, uutta kuumasinkittyy lava rakennetta jo suunnitellu.
On muuten takavetoisena kevytperäisenä talvella mukava. Vähintään lapio on oltava aina hytissä, karjapuskuri vinssillä olisi pelastanu monta kertaa pinteestä.
tähän mennessä tehty
-syöttöpumppu huollettu oli jousi poikki
-eteen oli joku vaihtanut pyörän laakerit oli niin löysällä että alkoi jo ravistaa/kolistaa ennen kuin löysin syyn.
-kytkimeen ensin työsylinteri sitten pääsylinteri vaihtoon, lopuksi paljastui että pelkkä oikein suoritettu ilmaus olisi riittänyt

eli pumpulla kierrättäen nestettä säiliöstä alakautta työsylintrin ilmaruuvista sisään kupli ilmat ylös säiliöön, toisinpäin pumppasin litran nestettä läpi ja aina vain tuli ilmaa eikä poljintuntuma parantunut.