Petteri Kivimäki kirjoitti:Lisäks: hehkut irti, esikammion kaulus irti ja esikammio lyöntivasaralla vekka. (Vaatii omat vehkeensä, mulla on, mutta ne on Jusalla lainassa)
Sitten haet Biltemasta "Kaustista soodaa" l. natriumhydroksidia l. lipeää. Dippaat kiehuvaan väkevään lipeäliukoseen esikammiot ja puhdasta tulee!

Lähtee nokikarstat mäkkylään.. Tuoksu on kyllä aika messevä.
Sitten kun laitat suuttimia takas paikalleen, niin ne on ammattimiesten mukaan kertakäyttöisiä ne suuttimien aluslevyt..
Taidan jättää tuon esikammioiden irroittelun myöhemmäksi, ehkä seuraavan koneremontin yhteyteen sillä en kyllä keksi siihen mitään hyvää syytä niin kauan kuin se vain toimii kunnolla.

Nyt on etusijalla kuitenkin se että saadaan auto rekisteriin ja näin ollen helpommin siirrettäväksi kevääseen mennessä kun silloin pitää lähteä tuosta koulun tallista. Valmistuminen häämöttää ja samalla haluavat luonnollisesti miun autonkin pois tallistaan niin ei oikein muutakaan voi. Samalla tulee taas kerran muutto seuraavaan kaupunkiin ja uuden tallipaikan metsästys alkaa.
Eli toisinsanoen tekniikka toimimaan, sähköt ja kori katsastuskuntoon ja sitten hakemaan leima lappuun.
Tekniikassa ei pitäisi olla mitään kummempia, suuttimet katson tarkemmin jos opinnäytetyöltä vain kerkeän. Nesteet ja öljyt pysyy koneessa, vaihteistossa ja perässä niinkuin kuuluukin, eikä merkkaa reviiriään. Kaikista rasvanipoista on työnnetty rasvat sisälle ja välykset tarkistettu. Jarrut ovat vailla viimeistä ilmausta, johtuen vuotavan jarrupääsylinterin vaihdosta (Ainoa osa jarruista jota en kunnostanut tai tehnyt kokonaan uusiksi niin tietenkin se vuotaa). Iskunvaimentajien yläpäätä joutuu kahdesta vaimentajasta todennäköisesti kiristämään, muuten pelaavat.
Kunnossa oleva laturi puuttuu koneen kyljestä vielä mutta tilanne korjautuu pikapuoliin. Sähköt on ainakin tilapäisesti muuten kunnossa, konttorilla kuitenkin iskee jonkinlaisia kosketushäiriöitä.
Koria pitäis vielä kolmesta kohtaa hitsata reijät tukkoon. Ei mitään vakavaa jäljellä enää, ihan vain yksinkertaisia päittäisliitoksia ja vain semmoisia peukalonpään kokoisia.
Ai niin ja pitää nyt taas mainostaa että pari uutta kuvaa nykytilanteesta lisätty. Päivitystä etupuskurin ja korin kromilistojen asentamisen takia.