Varttimailia 16-18.9 ?????

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja norsu »

Elikä oliko tämä nyt tässä, vai löytyykö vielä vartin ajamiseen mahdollisuuksia Suomessa, Ruotsissa tai Virossa? Tulevaksi viikonlopuksi on luvattu mainiota keliä, ja romutkin saattais olla kasassa. :thumbup:

Ruotsissa olis Tierp-areenalla hieno tapahtuma nyt viikonloppuna ja pitoakin tuolla olis parhaiten, mutta sieltä ei oikein nopealle katuautolle sopivaa luokkaa löydy. Tiedä sitten miten tuolla suhtauduttaisiin reiluun indeksin alitukseen (14s turvakaarettomalle)... :shh:
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ne ottaa vyön ja antavat solkipäällä piiskaa semmosille :D
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja norsu »

Ruotsissa kun en ota housuja jalasta etes paskoessa... :wave:

Alin mahollinen indeksi Tierpin diesel-tapahtumassa on 10,00s. Siellä ei yhtään ajatella suomalaisia...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja laineracing »

...kun topoheppaset dieselit hakkaa kasin aikoja taululle =D
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

Jaahas, se on kymppi jo alitettu...virtuaalisesti :thumbup:

No mitäs siinä kun menee radalle ja sanoo sitten että ohos, vähän lipsahti ja jotta korjatkaapas indeksinne tähän päivään :lol:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja norsu »

Kyllähän tuo kymppä on rekisterissä olevalla nakulla alitettu Suomessa jo vuosia sitten. Ei siinä mitään virtuaalista tarvita. :mrgreen:
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ahaa, kenen mersulla ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja norsu »

Kuka Mersusta puhui? Rankaisijahan tuon teki kokonaista ~1,1 vuotta sitten. :angel:

Toki häpeähän se olisi, jos johtotähti ei kykenisi vähintään samaan. Motti on toki puolet pienempi, mutta niin on painokin.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Kai mersu tuhannella hepalla alle kympin menee helposti?
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

Eli virtuaalikiihdytystä tässä harjoitetaan.

Meneehän se lentokonekkin petroolilla vaikka miten kovaa, mutta mersut kiinnostaa :D
Lisää tietoa: www.skg.fi
patroltd
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 129
Liittynyt: La 24.07.2010 23:36

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja patroltd »

laineracing kirjoitti:Kai mersu tuhannella hepalla alle kympin menee helposti?
Onko diesel mersusta jo penkitetty yli 700 heppaa? Eikö 700:kin jo riitä kohtuu hyvällä lähdöllä 10 alitukseen.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja napa »

patroltd kirjoitti:
laineracing kirjoitti:Kai mersu tuhannella hepalla alle kympin menee helposti?
Onko diesel mersusta jo penkitetty yli 700 heppaa? Eikö 700:kin jo riitä kohtuu hyvällä lähdöllä 10 alitukseen.
kyllä 600 ja taitaa jopa 500 heppaa rittää hyvinkin siihen 10 alitukseen... auton painohan sen käytännössä määrää, kummallako puolella 10 ajat on :wink: jotain 500 kg painavaa koppia retuuttaa 500 heppaa ihan eri tavalla, kuin 1500 kiloista... noin kärjistetysti sanottuna...

n. 700 heppaa taitaa riittää 8 alkaviin aikoihin juuri ja juuri suomessa katsastetussa autossa, kun hommat tehdään kunnolla...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

Näitä odotellessa :lol:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja napa »

veskola kirjoitti:Näitä odotellessa :lol:
tuossa on joku vanha video n. 900 heppaisesta autosta, joka kellottaa 8.33...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nYZfJ3Io ... re=related[/youtube]

dieseleiden osalta näitä aikoja saakin sitten varmaan odotella maailman tappiin asti :D kyllä ne työkoneen moottorit niin kaukana oikeasta kisamoottorista on...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13294
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja karra »

napa kirjoitti:
veskola kirjoitti:Näitä odotellessa :lol:
tuossa on joku vanha video n. 900 heppaisesta autosta, joka kellottaa 8.33...

http://www.youtube.com/watch?v=nYZfJ3Io ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

dieseleiden osalta näitä aikoja saakin sitten varmaan odotella maailman tappiin asti :D kyllä ne työkoneen moottorit niin kaukana oikeasta kisamoottorista on...
Millainen vaihteisto tuossa Eskossa on?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja jeemu »

napa kirjoitti:
veskola kirjoitti:Näitä odotellessa :lol:
tuossa on joku vanha video n. 900 heppaisesta autosta, joka kellottaa 8.33...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nYZfJ3Io ... re=related[/youtube]

dieseleiden osalta näitä aikoja saakin sitten varmaan odotella maailman tappiin asti :D kyllä ne työkoneen moottorit niin kaukana oikeasta kisamoottorista on...
Niin saajaan ootella täälä Suomes. Tossa Escossaha o bout 17te loota :) ja suorakytky gluchless lootiaha noi ruukaa käyttää. 1 sec ajasta pois heti. Jos street b minimi painolla menään nii 600hp ja alle 9sec.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

juu oikeiden dragstereiden youtube videot kyllä löydän itsekkin, kiitos siitä, mersuja olen odottanut nyt 5-7 vuotta, ja alusta saakka uho on ollut kovempi mitä tulokset, valitettavasti.

Onneksi tiedän että myytin tappaja odottaa teipattuna hallissa pääsyä näyttämään mistä on kyse :thumbup:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja jeemu »

veskola kirjoitti: Onneksi tiedän että myytin tappaja odottaa teipattuna hallissa pääsyä näyttämään mistä on kyse :thumbup:
Minkäs myytin meinasitte tappaa? Katu diesel Mersulla 9sec puolelle?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja napa »

jeemu kirjoitti:
veskola kirjoitti: Onneksi tiedän että myytin tappaja odottaa teipattuna hallissa pääsyä näyttämään mistä on kyse :thumbup:
Minkäs myytin meinasitte tappaa? Katu diesel Mersulla 9sec puolelle?
tämä on hieman kinkkinen juttu, eli riittääkö, että katsastetulla mersulla 10 alitus, vai fhra:n sääntöjen mukaan katsastetulla katuautoluokan mersulla 10 alitus... painoeroa kun voi autoilla olla melkoisesti... (joku muun merkkinen dieselhän on jo alle 10 sek. ajan suomessa ajanut... kettu jos se oli joku volsu :evil: )

ja rahaa palaa aina ihan sikana, kun alle 10 aikoja ajetaan/metsästetään, oli kyseessä sitten bensa tai diesel :thumbdown: eli joku 17 000 € vaihteistoon on "suolarahoja" :wink:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja jeemu »

napa kirjoitti:
jeemu kirjoitti:
veskola kirjoitti: Onneksi tiedän että myytin tappaja odottaa teipattuna hallissa pääsyä näyttämään mistä on kyse :thumbup:
Minkäs myytin meinasitte tappaa? Katu diesel Mersulla 9sec puolelle?
tämä on hieman kinkkinen juttu, eli riittääkö, että katsastetulla mersulla 10 alitus, vai fhra:n sääntöjen mukaan katsastetulla katuautoluokan mersulla 10 alitus... painoeroa kun voi autoilla olla melkoisesti... (joku muun merkkinen dieselhän on jo alle 10 sek. ajan suomessa ajanut... kettu jos se oli joku volsu :evil: )

ja rahaa palaa aina ihan sikana, kun alle 10 aikoja ajetaan/metsästetään, oli kyseessä sitten bensa tai diesel :thumbdown: eli joku 17 000 € vaihteistoon on "suolarahoja" :wink:
Sinänsä väliä kuha menis vaa alle 10sec :) . Minimi paino b street on 1050kg ja toho o aika vaikee päästä millää Merulla?
Tais toi alta kympin kirmannu naku painaa kuitenki yli 3 tonnia?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja nokileka »

jeemu kirjoitti:Minimi paino b street on 1050kg ja toho o aika vaikee päästä millää Merulla?
W201 painaa vakiona 1130kg sopivilla varusteilla. Ei ohjaustehostinta on jo hyvä lähtökohta. Luukut eteen ja taakse kuidusta. Varsinaiset puskurit alumiinikannattimilla, sellaiset jotka pitää ulkomuovit paikoillaan. Istuimet keveämpiin. Lämmityslaite (jonka ympärille auto on rakennettu) pois. Kylkiputki eturenkaan vasemmalta puolelta ulos. Kolmipuolaiset alumiinvanteet. Mekaaninen diesel ei tarvitse sähköä, joten kaikki sähköjohdot pois. Lain vaatimat valot ledeillä ja johtovedot max. 0,25 mm3 johdoilla. Lasinnostimet ei ole pakollisia, tilalle poraruuvi jolla lasi pysyy yläasennossa. Takapenkki pois. Vararengas pois. Tavaratilan lattia pois. Tankin tilalle 10L säiliö muovista. Akku 21 Ah. Renkaat 165/70R14. Tuulilasinpyyhin manuaaliseksi, kampi sisälle - alumiinistä. Ratti tuning-versioon. Sisäpuut kartanolle. Lattiamatot pois. Bitumit pois. Mukiteline muovista (W201 tätä, ehkä ajoneuvon tärkeintä varustetta ei ole vakiona.)

Vaikeaa, mutta ehkä se on tehtävissä?
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

Mulla ei ole mitään tekemistä sen mersun kanssa, kunhan näin sen hallissa :D norsu varmaan tietää sen paremmin

Mentäis nyt ensin se 10 rikki, vaikka silleen ettei tarvii moottoria ja lootaa aina tehdä alusta joka lähdön välissä ja aletaan sitten puhumaan ysistä :D
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja jeemu »

nokileka kirjoitti:
jeemu kirjoitti:Minimi paino b street on 1050kg ja toho o aika vaikee päästä millää Merulla?
W201 painaa vakiona 1130kg sopivilla varusteilla. Ei ohjaustehostinta on jo hyvä lähtökohta. Luukut eteen ja taakse kuidusta. Varsinaiset puskurit alumiinikannattimilla, sellaiset jotka pitää ulkomuovit paikoillaan. Istuimet keveämpiin. Lämmityslaite (jonka ympärille auto on rakennettu) pois. Kylkiputki eturenkaan vasemmalta puolelta ulos. Kolmipuolaiset alumiinvanteet. Mekaaninen diesel ei tarvitse sähköä, joten kaikki sähköjohdot pois. Lain vaatimat valot ledeillä ja johtovedot max. 0,25 mm3 johdoilla. Lasinnostimet ei ole pakollisia, tilalle poraruuvi jolla lasi pysyy yläasennossa. Takapenkki pois. Vararengas pois. Tavaratilan lattia pois. Tankin tilalle 10L säiliö muovista. Akku 21 Ah. Renkaat 165/70R14. Tuulilasinpyyhin manuaaliseksi, kampi sisälle - alumiinistä. Ratti tuning-versioon. Sisäpuut kartanolle. Lattiamatot pois. Bitumit pois. Mukiteline muovista (W201 tätä, ehkä ajoneuvon tärkeintä varustetta ei ole vakiona.)

Vaikeaa, mutta ehkä se on tehtävissä?
Siihe varmaa laitetaa joku sopiva moottori, vaihteisto, ahin, kuulerit, taka akseli, varmaan jokku sopivat kaarekki laitetaa?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja nokileka »

jeemu kirjoitti:Siihe varmaa laitetaa joku sopiva moottori, vaihteisto, ahin, kuulerit, taka akseli, varmaan jokku sopivat kaarekki laitetaa?
Joo. Kai yhden vedon voi ajaa ilman kaaria?
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3933
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja tomant »

jeemu kirjoitti:
nokileka kirjoitti:
jeemu kirjoitti:Minimi paino b street on 1050kg ja toho o aika vaikee päästä millää Merulla?
W201 painaa vakiona 1130kg sopivilla varusteilla. Ei ohjaustehostinta on jo hyvä lähtökohta. Luukut eteen ja taakse kuidusta. Varsinaiset puskurit alumiinikannattimilla, sellaiset jotka pitää ulkomuovit paikoillaan. Istuimet keveämpiin. Lämmityslaite (jonka ympärille auto on rakennettu) pois. Kylkiputki eturenkaan vasemmalta puolelta ulos. Kolmipuolaiset alumiinvanteet. Mekaaninen diesel ei tarvitse sähköä, joten kaikki sähköjohdot pois. Lain vaatimat valot ledeillä ja johtovedot max. 0,25 mm3 johdoilla. Lasinnostimet ei ole pakollisia, tilalle poraruuvi jolla lasi pysyy yläasennossa. Takapenkki pois. Vararengas pois. Tavaratilan lattia pois. Tankin tilalle 10L säiliö muovista. Akku 21 Ah. Renkaat 165/70R14. Tuulilasinpyyhin manuaaliseksi, kampi sisälle - alumiinistä. Ratti tuning-versioon. Sisäpuut kartanolle. Lattiamatot pois. Bitumit pois. Mukiteline muovista (W201 tätä, ehkä ajoneuvon tärkeintä varustetta ei ole vakiona.)

Vaikeaa, mutta ehkä se on tehtävissä?
Siihe varmaa laitetaa joku sopiva moottori, vaihteisto, ahin, kuulerit, taka akseli, varmaan jokku sopivat kaarekki laitetaa?
Juu ja siihen on myös hyvä laittaa kuljettaja ,-) Tosin omapaino sisältää polttoaineesta 90%, joten siitä saa helposti 30kg pois

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
esko
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 930
Liittynyt: To 13.11.2003 20:43

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja esko »

nykypainolla toi pystyputki painaa 1460 kg kuskin kans
tuon massan hitauteen voimat hukkuu......
kaaret painaa muistaakseni 85 kg


kevennyskohdat vois olla
pyyhkimenkoneisto, sisälämppäri+kojetaulun alushimmelit , kattoluukku!

tosin kisamerssu toistaiseksi on katsastettavissa tieliikenteeseen....
pienen säädön jälkeen... :lol: :thumbup:
superturboa alkaen 2003
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

Millä / missä te punnitsette noita vehkeitä ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3933
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja tomant »

Ainakin katsastusasemilla voi punnita joko iskaritesterissä tai erillisestä tarkkuuspunnituksesta. Hinta varmaan vaihtelee aseman ja sen kiireen mukaan.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja veskola »

Meinasin just näitä, mitkä ei käy katsastuksessa.

Tuossa kun rakentelee värkkiä niin olisi kiva jos näkisi koko ajan missä mennään. Onkohan 4 puntaria kalliita.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Varttimailia 16-18.9 ?????

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

Fhra:an kisoissa on vaakat, lähtöjen jälkeen punnitsevat, silloin kun menee kovaa.
Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
Vastaa Viestiin