40ast JYKK tulee tuo nokka-akselin magneettitäplä 1. nokka-anturinkohdalle. Kaippa se on oikein kun nokan ajoitus on kohdallaan.

Anturin kärjen ja nokan mukana pyörivän täplän väli 1.2mm
Perustelu?JeremyH kirjoitti:Vihdoinkin!Mika.T kirjoitti:Oisko pakoputket tukossa. Katit lähtee pois talven aikana ja lambdat tulee uudet.
Nehän sen ensimmäisenkin remontinkin aiheutti...
seuraavaa odotellessa...
ps. se kutos pytyn puoleinen on pahemmassa kunnossa. ugh.
Minäkin oon omastani tarkistellut johtosarjoja... En mitään vikaa oo löytänyt,ei alkuakaan. Onkohan niin ettei -92:ssa ole vielä käytetty viherpiipertäjäjohtoja?Mika.T kirjoitti:Tä?
Tässä on ihan orkkis sarja paikoillaan.
Ei tietääkseni ole vaihdettu ikinä.
EDIT: Siis vähän reilu suosi sitten tutkin tuon sarjan läpi eikä näyttänyt pahalta. Nyt on tuo kuumimmissa paikoissa olevat osuudet melko rapeaa tavaraa.
Sorsso kirjoitti: Miten muuten esim. nokan asentoanturin ja nakutusantureiden johto...??? näytti päältäpäin coaxiaali johdolta (ei uskaltanut särkeä)... mureneeko nekin??
Paljonkos autolla on mittarissa?avogta89 kirjoitti:meillä 92 mallista kaikki pinta kuoriutunut pois sarjasta ,eli yli 60 pros kuparilla
Koska kyseessä on V-kone jossa on molemmille lohkon kyljille omat katit. (eikä yhdysputkea ennen katteja)jsmaa kirjoitti:Perustelu?JeremyH kirjoitti:Vihdoinkin!Mika.T kirjoitti:Oisko pakoputket tukossa. Katit lähtee pois talven aikana ja lambdat tulee uudet.
Nehän sen ensimmäisenkin remontinkin aiheutti...
seuraavaa odotellessa...
ps. se kutos pytyn puoleinen on pahemmassa kunnossa. ugh.
Biohajoavat piuhankuoret tuli mersuihin 1989 jos ei jo aiemmin.jsmaa kirjoitti:Onkohan niin ettei -92:ssa ole vielä käytetty viherpiipertäjäjohtoja?
Kannattaisiko samaan hengenvetoon uusia myös kaasuläppien paukkulangat?Mika.T kirjoitti:Uusi katti on tuolla pimenevällä puolella. Ja ei kai se nakutusanturi suihkutukseen vaikuta?
Ainoastaan myöhäistää sytytystä. Ja kipinässä tässä ei ole vikaa.
No mutta johtoja parsittu lissää..
Mitä nää on ja mihin/mitä ne vaikuttaa?Sorsso kirjoitti:Kannattaisiko samaan hengenvetoon uusia myös kaasuläppien paukkulangat?Mika.T kirjoitti:Uusi katti on tuolla pimenevällä puolella. Ja ei kai se nakutusanturi suihkutukseen vaikuta?
Ainoastaan myöhäistää sytytystä. Ja kipinässä tässä ei ole vikaa.
No mutta johtoja parsittu lissää..
Samoja ongelmia... lisää eco johtoja...jsmaa kirjoitti:Mitä nää on ja mihin/mitä ne vaikuttaa?Sorsso kirjoitti:Kannattaisiko samaan hengenvetoon uusia myös kaasuläppien paukkulangat?Mika.T kirjoitti:Uusi katti on tuolla pimenevällä puolella. Ja ei kai se nakutusanturi suihkutukseen vaikuta?
Ainoastaan myöhäistää sytytystä. Ja kipinässä tässä ei ole vikaa.
No mutta johtoja parsittu lissää..
Niijoo nää,ne tarkistin jo kesällä ASR:n takia. Ne on mulla aivan kuin uudet,eriste pehmeää,taipuisaa,ei halkeamia.Sorsso kirjoitti:Samoja ongelmia... lisää eco johtoja...jsmaa kirjoitti:Mitä nää on ja mihin/mitä ne vaikuttaa?Sorsso kirjoitti:Kannattaisiko samaan hengenvetoon uusia myös kaasuläppien paukkulangat?Mika.T kirjoitti:Uusi katti on tuolla pimenevällä puolella. Ja ei kai se nakutusanturi suihkutukseen vaikuta?
Ainoastaan myöhäistää sytytystä. Ja kipinässä tässä ei ole vikaa.
No mutta johtoja parsittu lissää..
http://w140repair.com/ETA_Rewire.htm
Kannattais. Vaan en tiiä jaksanko.Sorsso kirjoitti: Kannattaisiko samaan hengenvetoon uusia myös kaasuläppien paukkulangat?