mikä perä kestää ST käytössä
Re: mikä perä kestää ST käytössä
Onneksi en voi automaatilla antaa kytkinpommia
pitää nostaa paineet jarrua vasten ja sitten jarru ylös. Olis muuten kätevä sellanen sulkuventtiili jolla sais vivusta takajarrut pois käytöstä 
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
ihan noin muuten vaan kysyn, että niin mitä varten sitä muuten pitää polttaa sitä kumia? eikö se riitä, että normi kiihdytyksessä ne takarattaat ruopsuttaa? vai eikö ne suttaakkaan kiihdytyksessä?
mulla ei ainakaan suttaa, eikä tarvikkaan.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Renkaat saadaan korkeaan lämpötilaan, jossa pito on parhaimmillaan, kun kumi on pehmeää ja lämmintä.pera8x kirjoitti:ihan noin muuten vaan kysyn, että niin mitä varten sitä muuten pitää polttaa sitä kumia? eikö se riitä, että normi kiihdytyksessä ne takarattaat ruopsuttaa? vai eikö ne suttaakkaan kiihdytyksessä?![]()
Nelivetoisissa pito riittää muutenkin.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
tuossa oikein mersulla suoritettu kuminlämmitys...JarkkoN kirjoitti:Renkaat saadaan korkeaan lämpötilaan, jossa pito on parhaimmillaan, kun kumi on pehmeää ja lämmintä.pera8x kirjoitti:ihan noin muuten vaan kysyn, että niin mitä varten sitä muuten pitää polttaa sitä kumia? eikö se riitä, että normi kiihdytyksessä ne takarattaat ruopsuttaa? vai eikö ne suttaakkaan kiihdytyksessä?![]()
Nelivetoisissa pito riittää muutenkin.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1W1yLkKJhoI[/youtube]
siihen taas en osaa vastata mitä silloin on mielessä, jos tuota tehdään normaali kaupunkipyörityksessä
500 €:n lankkuja, ducato ja laguna...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Tai sitten renkaita poltetaan, koska pakoputkesta ei tule riittävästi savua.
Kuski on luultavasti tällöin intiaani ja yrittää antaa savumerkkejä.
Toivottavasti kaikki jättävät kaahaamiset radalle, ettei ketään satu.
Itse olen käynyt pari kertaa Ahvenistolla koittamassa, pysyykö auto radalla.
Kuski on luultavasti tällöin intiaani ja yrittää antaa savumerkkejä.
Toivottavasti kaikki jättävät kaahaamiset radalle, ettei ketään satu.
Itse olen käynyt pari kertaa Ahvenistolla koittamassa, pysyykö auto radalla.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Normikiihdytyksessä ruopii vain märällä kelillä. Mikä muukaan siinä on kyseessä kuin näyttämisen tarve. Turhaa liikenteen vaarantamista se on vaikka itsekkin olen sitä tehnyt. En kuitenkaan aivan joka päivä. Valihen ajan ja paikan niin ettei lähettyvillä ole ketään vaarassa.pera8x kirjoitti:ihan noin muuten vaan kysyn, että niin mitä varten sitä muuten pitää polttaa sitä kumia? eikö se riitä, että normi kiihdytyksessä ne takarattaat ruopsuttaa? vai eikö ne suttaakkaan kiihdytyksessä?![]()
W211 4.0 CDI / om628
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Tallinnassa liikennevaloissa joku jenkkiautokuski lämmitti kumit, niin että savu vain peitti jalankulkijat. Sitten vaihtui vihreä valo, jenkki jäi siihen sutimaan paikalleen ja eurokinneri häipyi rinnalta horisonttiinnapa kirjoitti:siihen taas en osaa vastata mitä silloin on mielessä, jos tuota tehdään normaali kaupunkipyörityksessäkoska katurenkailla tuosta ei suurta hyötyä ole, lähinnä haittaa...
Lisää tietoa: www.skg.fi
- laineracing
- Mersumies

Jenkkiukko sai abloodit ja toosaa,eurokinneri ukolle naurettiin.
Tallinnassa kaikki sai toosaa ja illalla amarillossa naurettiin 
Lisää tietoa: www.skg.fi
- laineracing
- Mersumies

veskola kirjoitti:Tallinnassa kaikki sai toosaa ja illalla amarillossa naurettiin
Jep,normisetto!
Amarillossa juotiin hinttipirtelöitä ja laulettiin.... 
S212 4-matic, W126, Tr 5 4motion, Caddy 1,6 D, V602, V500, Nuffield 10/100+
ekoissa 2.3-16v vehkeissä on LSD muissa sitten ihan ASD
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84