Onneksi en voi automaatilla antaa kytkinpommia pitää nostaa paineet jarrua vasten ja sitten jarru ylös. Olis muuten kätevä sellanen sulkuventtiili jolla sais vivusta takajarrut pois käytöstä
ihan noin muuten vaan kysyn, että niin mitä varten sitä muuten pitää polttaa sitä kumia? eikö se riitä, että normi kiihdytyksessä ne takarattaat ruopsuttaa? vai eikö ne suttaakkaan kiihdytyksessä?
pera8x kirjoitti:ihan noin muuten vaan kysyn, että niin mitä varten sitä muuten pitää polttaa sitä kumia? eikö se riitä, että normi kiihdytyksessä ne takarattaat ruopsuttaa? vai eikö ne suttaakkaan kiihdytyksessä?
mulla ei ainakaan suttaa, eikä tarvikkaan.
Renkaat saadaan korkeaan lämpötilaan, jossa pito on parhaimmillaan, kun kumi on pehmeää ja lämmintä.
pera8x kirjoitti:ihan noin muuten vaan kysyn, että niin mitä varten sitä muuten pitää polttaa sitä kumia? eikö se riitä, että normi kiihdytyksessä ne takarattaat ruopsuttaa? vai eikö ne suttaakkaan kiihdytyksessä?
Renkaat saadaan korkeaan lämpötilaan, jossa pito on parhaimmillaan, kun kumi on pehmeää ja lämmintä.
Nelivetoisissa pito riittää muutenkin.
tuossa oikein mersulla suoritettu kuminlämmitys...
siihen taas en osaa vastata mitä silloin on mielessä, jos tuota tehdään normaali kaupunkipyörityksessä koska katurenkailla tuosta ei suurta hyötyä ole, lähinnä haittaa...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Normikiihdytyksessä ruopii vain märällä kelillä. Mikä muukaan siinä on kyseessä kuin näyttämisen tarve. Turhaa liikenteen vaarantamista se on vaikka itsekkin olen sitä tehnyt. En kuitenkaan aivan joka päivä. Valihen ajan ja paikan niin ettei lähettyvillä ole ketään vaarassa.
napa kirjoitti:siihen taas en osaa vastata mitä silloin on mielessä, jos tuota tehdään normaali kaupunkipyörityksessä koska katurenkailla tuosta ei suurta hyötyä ole, lähinnä haittaa...
Tallinnassa liikennevaloissa joku jenkkiautokuski lämmitti kumit, niin että savu vain peitti jalankulkijat. Sitten vaihtui vihreä valo, jenkki jäi siihen sutimaan paikalleen ja eurokinneri häipyi rinnalta horisonttiin Ihan siinä Venusclubin nurkilla kun on se iso ympyrä/risteys. Lopuksi ihmiset taputtivat