Elikkäs, D päälle, jalka pois jarrulta ja auto lähtee matelemaan eteenpäin normaalisesti, kaasun kun lyö pohjaan niin kyllä pitäis nurmikon ainaki mennä rullalle vaan ei... Tuntuu että tukehtuu ja siitä lähtee sitten pikkuhiljaa kiihtymään ja ku vähän enemmän on vauhtia niin sitten alkaa kiertämään paremmin vaan siltikkin menopuoli tuntuu olevan tiessään.
Alipaineletkut oon käyny läpi mutta pumpun kylessä viimesen suuttimen(?) lähdön vieressä vähän alempana on jonkinlainen tappi joka on ilmeisesti dieselistä kostea. Tappi heilui kun paineli kaasua oikein vähän ja kun tapista ottaa kiinni niin se heiluu hieman. En tiiä mikä on kyseessä enkä tiiä onko normaalia, kertokaa viisaammat

Auto oli hehkujen irrotuksessa koneistamolla koska kaks hehkua oli jumissa. Eivät saaneet hehkuja irti ilman kannen irrotusta. Noh lyökää takas kasaan ja auto menee sen jälkeen muualle. Löivät kasaan ja autoa hakemaan ja kas kummaa menopuoli oli sata kertaa laiskempaa ku nykyään. Noh auto takaisin pajalle ja muutama päivä odottelua ja soitto perään että joko se ois kunnossa. "Me vietiin se tuohon naapurivirmaan ku ei me osattu sitä korjata"
Noh naapurivirmassa sitten sanoivat että vikaa lähdetään etsimään sillä periaatteella että tyyliin rengaspaineet katotaan ensiksi ja sitten tehään kansi remontti ja koneremontti ja peräremontti ja jarruremontti ja jos nuo kaikki oltaisiin tehty ja vika ei selviäisi niin lasku tulisi minulle. Noh siihe ei alettu ja auto Raskoneelle joka on mersukorjaamo Rovaniemellä.
Siellä sitte irrottelivat hehkut ja näkyi kansikin olevan aikas kiiltävä että sillekkin ovat tehneet jotain. Auto oli seisonnassa tuon koko sirkuksen ajan joten Raskone ei voinut koeajaa autoa etes pihalla.
Isä toi auton mulle tänne Vaasaan ja kehu että pelaa hyvin mutta hän ei ollut ajanut autolla juurikaan ennen sitä. Auto tuli tänne ja lähdin kokeilemaan ja ei...
Auton voin viedä Vaasalaiselle korjaamolle ja laskun voin lähettää Rovaniemen korjaamolle jossa särkivät mutta korjaamoajan saa vasta ensi kuun puolella enkä usko että tuossa iso vika on