tässä on homman ydin. ja lisättynä oikeaan aikaan niin saadaan tulosta.veskola kirjoitti: vaikkapa tuo 250 niin se kyllä tarkoittaa samalla, että siellä on esimerkiksi 170 millilitran kohdalla mehukkaan lyhyt ruiskutusaika, joka on varmasti todella tärkeä asia.
Holsetti osaa tehdä erinomaisia kompressoreita mutta turbiinit ovat aika kysymysmerkkejä. suurimmassa osassa näitä projekteja turbiinin kyky poistaa pakokaasut moottorista loppuu. ja sen takia ruiskutusajan ja määrän pitäisi olla juuri oikea eikä sinnepäin. tämä tietenkin ei ole niin tärkeää jos käytetään liian suurta ahdinta. niinkuin noin 90% näkyy olevan. tai jokainen voi sen itse määritellä mutta itse haluan että auto toimii myös 3000kierroksen alapuolellakin.
cdi:n ja näiden pumppuvehkeiden aika iso ero cdi:n puolelle johtuu nimeen omaan siitä että taitava ohjelmantekijä ainakin suurin piirtein tietää mitä siellä tapahtuu. kun taas mekaanisissa sovelluksissa ollaan niin sanotusti tuntumalla. EDC ohjatut pumput kulkee siellä välimaastossa. Ja minä itse en hallitse näistä mitään niin että voisin sanoa että olen jotakin itse tehnyt. Pumpun olen teettänyt, ohjelman teettänyt, ohjelman kirjoituksen kanssa kysellyt apua ja raapinut päätä,....
yhdyn siihen että jos joku osaa pystymetsästä tehdä ohjelman tällaiseen projektiin niin kannattaa alkaa työkseen tekemään.