juu kotelo on happosta =) Muuten olisin hitsannut kiinni sarjaan! Ja jos kumit eivät kestä niin hankin paksumpi seinämäiset ja teräsvahvistetut letkun pätkät tilalle! =)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Noniin tänään kasasin kannen ja laitoin sen paikalleen! Nyt odotellaan että saadaan pummpu pajalta ni päästään kokeilemaan ensinmäisiä käyntejä rakentelun jälkeen!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
No nyt on ahtoputket hepattu kasaan ja huomenna saumotus alkaa! Sen jälkeen kiillotukseen Pumpun pitäisi tulla alkuviikosta mutta aika näyttää! Pari kuvaa viimepäivien asentelusta!
Keula kuuleri.jpg
Ahtoputket hep.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
siis tuo kompurahan kääntyy vaikka miten päin, portaattomasti. on lankkuihin pistetty niin monta isompaa palloa laitettu ja aina mahtunut ilman putken viemistä koneen päälle.
jaa mutta teit pakosarjan itte, onhan se mahdollista
Tein pakosarjan ite ni tuli vähä liian lähelle konetta! Muuten ois kyllä kääntyny portaattomasti mihin vaa! Ens pakosarja tulee tehtyy aiva eri tavalla ni saa tilaa turbon kompuralle! Syy on siis minun tten saa turboo eri asentoon! Mutta hyvin se noinki mahtuu olemaan! =)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Pumppu, öljyjäähy, ja ö-jalka turbon saatu eilen ja asennettu! Kiitos näistä kuuluu raptecille ja mynädieselille! Tänään mersu käynistetty ekaa kertaa uudella kokoonpanolla ja kyllä kehrää nätisti! Huomenna ahtoputket, ja pakoputki paikalleen ja pääsee kokeilemaan mitenkä se mersu elää! ensviikon lauantaina pitäisi auton olla valmis joten tekemistä viellä on!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
No nyt ollaan jo loppusuoralla! Auto eilen maalattu ja tänää lakka pintaan! Sitten saapi kuivua huomiseen asti lämpösessä tallissa! Huomenna auton kokoominen iltapäivällä/ illalla ja lauantaina ajoon! Pari testiä ajettuani pystyn sanomaan että voimaa on todella mukavasti turbon herätessä 2000rpm kohalla!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Eikö ehdi kauempaa kuivatella, jos eilen maalattu ja tänään lakataan niin huomenna jo räntäsateeseen? Luulis, että jonku päivän sais haihdutella herkimmin höyrystyviä komponentteja maalipinnasta.
Behemoth kirjoitti:Eikö ehdi kauempaa kuivatella, jos eilen maalattu ja tänään lakataan niin huomenna jo räntäsateeseen? Luulis, että jonku päivän sais haihdutella herkimmin höyrystyviä komponentteja maalipinnasta.
kyllähän tuo pihallakin ehtii kuivua 2h uunituksien jälkeen jo vahoja pintaan tekee hurjimmat. Kesää ja auringon paistetta saa ootella ennenku alkaa olemaan viimesissä kovuuksissaan nuo maalipinnat
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Lauantai iltana auto vasta ajoon ja lakka pinta vedettynä nyt! Ehtii hyvin kuivua perjantain ja lauantai päivän +30ateisessa tilassa! Ja epäilen ettei täällä etelä päässä sitä räntää nähdä viellä aikoihin
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Olen lueskellu niistä kyllä paljon ja saanut jopa vähän naurahdella keskusteluille Ajattelin jos jollain olisi omakohtaista kokemusta Mietin vaa et herääkö miten paljon paremmin cummins tyylisellä ku on lyhyt ja pienempi sarja verrattuna tuollaiseen ns normaaliin joka pytyltä oma linja tyyppiseen Pitäisi tehdä sellainen ni sais kokeltuu!=)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Eipä oo tullu aikoihin kirjoteltua tänne! Autoon pitäisi vaihtaa takajouset kun toinen on poikki, pitäisi myös kampiakselin etu stefa vaihtaa kun kastelee koko moottori pohjan vuodollaan, pakosarja pitäisi valmistaa ja pientä muokkausta ahto ja pakoputkistoon! Tuulilasikin on vaihdon tarpeessa! Tekemistä siis löytyy mutta rahaa ei pahemmin kun katsastus painaa päälle kanssa! Onneks kohta on veronpalautusten aika ;D
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Nyt on cummins sarja tehty! Kyllä muuttu auton herääminen! Aikasemmin turbo ahtoi noin 3500rpm /1,2bar kun nyt ollaan jo 2300rpm/1bar parhaimmillaan ollaan yli 1,5bar! Viellä kun jaksais sen kytkimen rakennella toimivaksi!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Tuli autoon vaihdatettua tuulilasi! Ei ollut kallis kun itse hankin liimat, lasin, ja purin ja kokosin, että liikkeelle jäi vain lasin vaihto, hintaa tuli liimoineen laseineen ja töineen 180e. Samalla reissulla muutin mittareiden paikkaa! Kuva siitä kertokoon! =)
inside.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.