Upeat värit. Hyvä talviauto. Pidä köysi mukana, että saat hinattua naapurit kinoksista pois.rikugien kirjoitti:Tämä tuli ostettua, aivan loistava auto.
Puuttuu vain parkkitutka taakse. Saakohan järkevään hintaan laitettua?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ml/5066315" onclick="window.open(this.href);return false;
Hyvä tietää, olen itse harkinnut tätä vaihtoehto, mutta taidan jättää hankkimatta.MiHe kirjoitti:sain muuten hyvän vastatuksen Bald AG:ltä kun kysyin mersun omaa quickpark-tutkaa (=anturit vain taakse, mutta kytkentä auton omaan järjestelmään):
I can offer you the quick park, but I would not recommend it! We had a lot of trouble with it (it
doesn´t belong to the official accessories any longer), and it is not released for 211 for European market.
Hinta olisi ollut alle 300€...
Mulla taitaa olla tuulettimen viskossa jotain ongelmaa, antaa erikoista ääntä. Olisko laakeri?RH kirjoitti:.
Kaikkea muuta "huollettavaa" tuossa autossa kyllä sitten on jonkin verran ollut aina kiertovesipumpuista tuulettimen viskoon.
Jos viskossa on välystä, niin haittaako muuten kuin sivuäänen puolesta? Voiko rikkoontua muuta kuin viskotuuletin itse?atlas kirjoitti:Otapa moniurahihna ensin pois ja pyörittele hihnapyöriä ja kokeile välyksiä..jos se sitten sieltä löytyisi.
Katso myös alvadi.ee varaosia ja osamies....ebay.de ..sielläkin tarviketta osa huonoa.
Kl ja merteil vehon lisäksi niin laatu kamaa.
Niinkuin tuohon jo kirjoitinkin, niin siipi voi repeytyessään hajottaa jotain. Kovin helposti se ei kylläkään pirstoudu.rikugien kirjoitti:Jos viskossa on välystä, niin haittaako muuten kuin sivuäänen puolesta? Voiko rikkoontua muuta kuin viskotuuletin itse?atlas kirjoitti:Otapa moniurahihna ensin pois ja pyörittele hihnapyöriä ja kokeile välyksiä..jos se sitten sieltä löytyisi.
Katso myös alvadi.ee varaosia ja osamies....ebay.de ..sielläkin tarviketta osa huonoa.
Kl ja merteil vehon lisäksi niin laatu kamaa.