Nestettä on molemmissa.
Ihan samaa ilmoitusta on näköjään ollut W203 mallissa täällä olleitten juttujen perusteella, mutta ei sieltäkään selvinnyt pitikö vaihtaa anturit molempiin vaiko jotain muuta? Käykö vaihto kätevästi?

Mitä suositellaan?
Jäähdytysnesteeen pinnananturi lienee siinä paisuntasäiliössä. Pissapojan anturi taitaa olla lokasuojan sisällä, eli vaatinee sisälokarin poiston ainakin?DBFI kirjoitti:Outoa jos näin uudessa autossa olisi pesunestesäiliön tasoanturi rikki, vanhemmissa noita on mennyt. Eikö kuitenkin kannattaisi tarkistaa kummankin anturin lukemat ennen uusien osien ostoa? Eihän sieltä mitään johtoja ole irronnut/rikki?
Vähän rivienvälistä luin, että normijuttu, muttei takuuseen mene.Aski kirjoitti:Itsellä sama auto, ja iski myös minulle ilmoituksen pesunesteestäSäiliö on piripinnassa, eikä ole jäässä niin ei pitäisi mitään ilmoitella. Eräässä edellisessä autossani oli vikaa, että antoi tuon ilmoituksen, jos säiliön pesuneste oli liian vahvaa. Nyt on kyllä aika vahva seos, yli puolet tiivistettä ja pakkasenkesto lähemmäs -30C. Tosin, ei auton pitäisi mitään ilmoitella vaikka käyttäisi raakaa tiivistettä
Jotain semmosta. Tuntuu, että tuo johtotähti on tehty etelän maihin kun pakkasilla ilmenee kaikenlaista pikkuharmia.mlowner kirjoitti:Onkos tämä nyt se missä on kytketty nämä kaksi tasoanturia rinnan (tai sarjaan, en nyt taas muista kumpi) jolloin toisen anturin vikaantuminen sytyttää sen merkkivalon jonka anturi on kunnossa. Systeemin idea lienee vähentää johtoja.