Tais olla vielä silloin jakotoosa ehjä.
----------------------No ehjä ja ehjä. hiukan se napsui ja kahisi siinävaiheessa jo. Mutta kiire oli sitä pakopesää asentelemaan että ei paljon joutanut pysähtelemään ja ihmettelmäänMika.T kirjoitti:Tulitkin tuossa iltapäivällä iisalmen pohjoispuolella vastaan LJ:llä. Jotenki erottu massasta kun vastaan tuli![]()
Tais olla vielä silloin jakotoosa ehjä.
Taski kirjoitti:Valotatko vähän tän erikoisen topicin nimen historiaa / taustaa?
Orkkikset vai jäykemmät?jekku90 kirjoitti:mulla olis uudet venajouset jouten...
Eiku pistät mulle yyveetä niin neuvotellaan hinta kohdalleenBryggi kirjoitti: Viddu jos löytyy koneesta jotain katastrofin aineksia niin survon tuon cruiserin suonsilmään happanemaan!!
Imusarajan teen uusiksi myös, kun hiukan takaraivossa kolisuttelee semmoinen piru että tuon sarjan syystä niitä ykkösen veivejä menny solmuun urakalla..jekku90 kirjoitti:no nee, jospa ne paikat alkaisi pysymään oikealla moottorilla nipussa![]()
oli se jossain se kierre täälläkin kerrottu, haulla voisi löytyä
Miten pahasti silvottu sarja kyseessä?jekku90 kirjoitti:mulla olis yksi jo osittain pilkottu alu satsi.. siitä rupeat väsäämään ja mulle kauppaat ton
jekku90 kirjoitti:viisaana leikkasin sen kutosen putken pois enkä nelosta välistä![]()
se pitäisi liimata takaisin