Niin ja laatikko on 722344 0 3659316.
124 300tdt 4-matic loota luistaa....
-
four-matic
- Vakiokalustoa

- Viestit: 112
- Liittynyt: Pe 20.07.2007 19:13
- Paikkakunta: Tornio
124 300tdt 4-matic loota luistaa....
Eli oisko kellään kuvaa josta ilmenis mistä-ja miten 4maticin automaatin paineita nostetaan.Polttoainepumppua huolettiin ylivieskassa
ja nyt luistaa 2-3 välillä aikas paljon mutta kaasupohjassa vaihtaa ihan ok....Käytin tänään kuskin puolelta laatikosta etukardaanin takaa lunkan pois mutten kyllä mitään säätöä löytänyt (tumpelo)????
Niin ja laatikko on 722344 0 3659316.
Niin ja laatikko on 722344 0 3659316.
K1-jousisarja vaihtoon, pitäisi auttaa 2-3 vaihdon luistamiseen. Sarja maksaa Veholla noin 8 e.
http://www.benzworld.org/forums/w201-19 ... 2-4-a.html
http://www.benzworld.org/forums/w201-19 ... 2-4-a.html
S204
-
four-matic
- Vakiokalustoa

- Viestit: 112
- Liittynyt: Pe 20.07.2007 19:13
- Paikkakunta: Tornio
Tässä ketjussa on jutusteltu nimenomaan 4-maticin laatikon paineiden säätämisestä:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=570093
Omaan 722.4-lootaani vaihdettiin juuri tuo jousisarja öljyjen ja suodattimen lisäksi, ja eron kyllä huomaa. Kakkoselta kolmoselle vaihtaa nyt selvästi napakammin, eikä luistoa pintakaasulla enää ole.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=570093
Omaan 722.4-lootaani vaihdettiin juuri tuo jousisarja öljyjen ja suodattimen lisäksi, ja eron kyllä huomaa. Kakkoselta kolmoselle vaihtaa nyt selvästi napakammin, eikä luistoa pintakaasulla enää ole.
S204
-
four-matic
- Vakiokalustoa

- Viestit: 112
- Liittynyt: Pe 20.07.2007 19:13
- Paikkakunta: Tornio
seuraat sitä moottorilta tulevaa ohutta muoviputkea joka menee laatikon kylkeen ja otat siitä "mokkulasta" korkin pois jonka alta paljastuu pieni peltiläpykkä! vedät läpyskää hieman ulospäin ja kierrät 1/4-1/2 kierrosta kiinni ja painat läpyskän pohjaan,laitat korkin kiinni! ja eikun testaamaan!
ML W164
-
Tomppa300d
- Sisäänajossa

- Viestit: 19
- Liittynyt: Pe 07.08.2009 21:16
Tuossa 4-maticissa on sikäli työläämpi että joutuu ottamaan etuvedon kardaanin pois enenkuin pääsee käsiksi säätöön.Teppo L kirjoitti:seuraat sitä moottorilta tulevaa ohutta muoviputkea joka menee laatikon kylkeen ja otat siitä "mokkulasta" korkin pois...
Kardaanin asetusmerkit kannattaa tarkistaa ennen irroitusta tai merkitä omilla merkeillä.
W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
eikä tarvi kun etupäästä irrottaa ja painaa alemmas niin mahtuu tekeen säädön ja siin ei viel tule edes pyöräytettyä sit.
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
-
four-matic
- Vakiokalustoa

- Viestit: 112
- Liittynyt: Pe 20.07.2007 19:13
- Paikkakunta: Tornio
-
four-matic
- Vakiokalustoa

- Viestit: 112
- Liittynyt: Pe 20.07.2007 19:13
- Paikkakunta: Tornio




