elikkäs kyselisin sellaista että onko kenelläkään kokemuksia 200 nakun turbottamisesta????
tiedän sen verran että siihen uppoaa ainakin 1500-2000euroa jos sen tekee kunnolla...
eli jos pystytte auttamaan tai tarjoamaan osia sopivalla hinnalla niin olisin todella tyytyväinen
124 200 turbo projekti
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 45
- Liittynyt: Ti 27.03.2007 18:54
- Paikkakunta: rovaniemi
124 200 turbo projekti
Meitä on monta mut homoilla on honda
tervetuloa foorumille!
haku toiminnolla löytyy topicceja tuosta 200d:n turbottamisesta..
kokeile hakusanaksi erinäisiä sanoja,tai sanojen kombinaatioita.
äkkiähän tuohon osaa sanoa ostoslistaksi:
pumpun tapitus
turbo
pakosarja
pakoputki
cooleri
+pientä hilua jolle kertyy ihmeesti hintaa
en sitten tiiä missä vaiheessa rupeaa kytkytin\perä antautumaan,,,,
haku toiminnolla löytyy topicceja tuosta 200d:n turbottamisesta..
kokeile hakusanaksi erinäisiä sanoja,tai sanojen kombinaatioita.
äkkiähän tuohon osaa sanoa ostoslistaksi:
pumpun tapitus
turbo
pakosarja
pakoputki
cooleri
+pientä hilua jolle kertyy ihmeesti hintaa

en sitten tiiä missä vaiheessa rupeaa kytkytin\perä antautumaan,,,,

ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Tässä on kahdessa minuutissa haettu muutaman viimeisimmän sivun samaa aihetta koskevat jutut:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=44621
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=43409
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=46933
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=40984
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=43078
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=40568
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=41334
Sitten on tämä jp74:n todistettavasti onnistunut ahtamisprojekti, ei noista muista ole tainnut tulla valmista, tai sitten on kaikessa hiljaisuudessa syntynyt kasa romua
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 323#105323
Koneelle, sinne sisälle, kannattaa siis tehdä jotain, jos sitä voimaa meinaa ottaa elementtien vaihdolla. Se jotain on laakerointi, rengastus sekä männän vaihdot noin alkuun. Kiertokankiakin ne suosittelevat vaihtamaan. Osat otetaan siis turbomoottorista (om602 tai om603)
Äkkiä sitä on törsännyt viisikin tonnia vaikka lähtökohta olisi jo valmis turbomoottori
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=44621
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=43409
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=46933
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=40984
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=43078
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=40568
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=41334
Sitten on tämä jp74:n todistettavasti onnistunut ahtamisprojekti, ei noista muista ole tainnut tulla valmista, tai sitten on kaikessa hiljaisuudessa syntynyt kasa romua

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 323#105323
Koneelle, sinne sisälle, kannattaa siis tehdä jotain, jos sitä voimaa meinaa ottaa elementtien vaihdolla. Se jotain on laakerointi, rengastus sekä männän vaihdot noin alkuun. Kiertokankiakin ne suosittelevat vaihtamaan. Osat otetaan siis turbomoottorista (om602 tai om603)
Äkkiä sitä on törsännyt viisikin tonnia vaikka lähtökohta olisi jo valmis turbomoottori

Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Tuon 200d ahtaminen oli todella helppo homma. Auton moottorin sivuilla on tilaa todella paljon. Itsellä meni pariviikkoa iltahommina kyseinen homma. Rahaa taisi kulua alta 200e Osiin. Pumppua en teettettäny, vaan ruuvvasin kolmekierrosta lisää syöttöä. Jos tietysti on ajankohtainen niin voin ehkä kertoa asiasta enemmänki.